REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTÓW
W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem.
Rezerwacja noclegu jest jednoznaczna z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu.
I. Informacje ogólne
1. Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu.
Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu.
2. 25 Apart świadczy usługi wynajmu apartamentów mieszkalnych na krótkotrwałe pobyty turystyczne wg PKW 55.23
II. Rezerwacja
1. W celu dokonania rezerwacji należy wypełnić formularz rezerwacyjny umieszczony na stronie lub poprzez e-mail. Rezerwacja wymaga bezzwrotnej opłaty
rezerwacyjnej w wysokości 30% wartości ceny wynajmu. Wysokość opłaty rezerwacyjnej może zostać obniżona na podstawie indywidualnych uzgodnień pomiędzy 25
Apart oraz Klientem. W przypadku, gdy w treści ogłoszenia zamieszczonego w serwisach ogłoszeniowych wskazano niższą opłatę rezerwacyjną niż określona w zdaniu
pierwszym, stosuje się opłatę rezerwacyjną określoną przez 25 Apart w treści tego ogłoszenia. Opłatę należy wpłacić na konto bankowe podane w e-mailu
potwierdzającym wstępną rezerwacje w ciągu 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji lub też bezpośrednio przelewem internetowym. Opłata rezerwacyjna zaliczona
zostanie na poczet należnej 25 Apart ceny wynajmu. W przypadku, gdy Klient nie skorzysta z usługi wynajmu opłata rezerwacyjna nie będzie podlegała zwrotowi. W
przypadku, gdy nieskorzystanie przez Klienta z usługi wynajmu nastąpi na skutek anulowania przez 25 Apart rezerwacji dokonanej przez Klienta z przyczyn niedotyczących
Klienta, opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona w kwocie nominalnej i bez odsetek na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego.
2. Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania opłaty rezerwacyjnej na rachunku bankowym firmy 25 Apart. Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej Klient otrzyma e-mail z
potwierdzeniem rezerwacji i danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko opłata
rezerwacyjna, pozostałą kwotę należności należy uiścić przelewem najpóźniej 7 dni przed planowanym przyjazdem lub po uprzednim poinformowaniu 25 Apart - w dniu
przyjazdu u osoby przekazującej klucze do apartamentu. W przypadku, gdy opłata nie zostanie uiszczona na zasadach określonych w zdaniu poprzednim, 25 Apart nie
udostępni Klientowi apartamentu, dokonana przez Klienta rezerwacja zostanie anulowana z przyczyn dotyczących Klienta, a opłata rezerwacyjna uiszczona przez Klienta
nie będzie podlegała zwrotowi na rzecz Klienta.
3. 25 Apart przymuje płatności kartami płatniczymi i kredytowymi także w zagranicznej walucie. Sposób płatności określony w zdaniu poprzednim nie wyklucza płatności
dokonywanych przelewem na rachunek bankowy 25 Apart. Dokonywanie płatności gotówką jest możliwe po poinformowaniu 25 Apart o wyborze tej formy płatności przed
dniem przyjazdu.
4. Wyłącznie cena pobytu podana w złotówkach jest gwarantowana. Ewentualne koszty wymiany waluty, koszty transferu lub koszty różnic kursowych pokrywa Klient.
III. Anulacja rezerwacji
1. W przypadku nie przybycia gościa w pierwszej dobie pobytu, umowa zostaje automatycznie rozwiązana, chyba że opóźnienie zostanie zgłoszone przed planowanym
przyjazdem.
2. Istnieje możliwość przeprowadzenia anulacji rezerwacji przez Klienta bez ponoszenia przez Klienta obciążeń, tylko w sytuacji gdy wskaże on nowego Klienta na ten
sam Apartament i w tym samym terminie. jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie
powiadomić o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot
wpłaconej kwoty, pod warunkiem potwierdzenia tej rezerwacji przez nowego klienta i wpłacenia opłaty rezerwacyjnej.
3. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z apartamentu ( bez zgody i wiedzy pracownika 25 Apart), 25 Apart
zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy, co wiąże się z koniecznością niezwłocznego opuszczenia apartamentu.
4. W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego przybycia 25 Apart nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt, a Klientowi nie przysługują
z tego tytułu żadne roszczenia względem 25 Apart.
IV. Pobyt
1. Umowa zawarta pomiędzy 25 Apart a Klientem dokonującym rezerwacji obejmuje wynajem apartamentu. Transport, wyżywienie ,ubezpieczenie leżą po stronie osoby
dokonującej rezerwacji. W cenie wynajmu zawarte są same noclegi, wszystkie podatki, oraz media, za wyjątkiem opłaty klimatycznej, która jest dodatkowo płatna przez
klienta.
2. Klient zobowiązany jest do poinformowania 25 Apart najpóźniej 24 godziny przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy. Przekazanie kluczy do
apartamentu może nastąpić od godz. 16:00 (jeżeli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy). Opuszczenie
apartamentu powinno nastąpić do godziny 11:00. Klient zobowiązany jest do poinformowania osobę odpowiedzialną za przekazanie kluczy najpóźniej 24 godziny przed
wyjazdem o planowanej godzinie oddania apartamentu.
3. Zameldowanie do godziny 22:00 jest bezpłatne. Za zakwaterowanie w godzinach 22:00-07:00 obowiązuje dodatkowa opłata 100 PLN.
4. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy do apartamentu, klatki wejściowej oraz pilot do garażu jak i blokady parkingowej.
5. 25 Apart zastrzega sobie możliwość nie wydania kluczy przez osobę do tego uprawnioną, osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się
agresywnie przez co stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia. W takich przypadkach 25 Apart uprawnione jest do wypowiedzenia umowy ze
skutkiem natychmiastowym, a klientowi nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia do 25 Apart.
6. Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych 25 Apart pobiera od Klienta kaucję zwrotną. Wpłata kaucji następuje w formie w jakiej Klient dokonuje
opłaty za pobyt. Kaucja wynosi 400 PLN za pobyt trwający nie więcej jak 7 dni zaś 500 PLN za pobyt powyżej 7 dni lecz nie więcej jak 14 dni. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu, w ciągu 7 dni na konto bankowe Klienta, jeśli
w apartamencie nie zostaną stwierdzone żadne szkody. Zwrot kaucji w gotówce w dniu opuszczenia apartamentu jest możliwy w przypadku uzgodnienia tej formy
rozliczenia z 25 Apart przed dniem przyjazdu. W przypadku braku wpłaty kaucji, 25 Apart odmówi wydania klientowi apartamentu, a klientowi nie będą przysługiwały z
tego tytułu żadne roszczenia wobec 25 Apart, w tym roszczenia odszkodowawcze i o zwrot uiszczonych na rzecz 25 Apart opłat z tytułu najmu Apartamentu, w tym opłaty rezerwacyjnej.
7. W przypadku zgubienia kluczy, które otrzymał Klient od 25 Apart, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zapłacić kwotę w wysokości 200 PLN w dniu zdarzenia.
8. W przypadku, gdy Klient otrzyma dodatkowo pilota do bramy wjazdowej, za jego zniszczenie lub zgubienie, Klient zapłaci w dniu zdarzenia kwotę w wysokości 300
PLN.
9. W przypadku, gdy wartość roszczeń przekracza wysokość kaucji, Klient zobowiązany jest pokryć tę różnicę bezzwłocznie.
10. W przypadku zastrzeżeń do stanu czystości Apartamentu bądź też stwierdzenia wad technicznych, Klient powinien o tym fakcie poinformować 25 Apart, niezwłocznie
po zakwaterowaniu, nie później niż w przeciągu 1 godziny. W przypadku braku informacji o ewentualnych wadach lub usterkach, przyjmuje się, że powstały one w trakcie pobytu Klienta w apartamencie.
11. Klient nie może przekazywać ani udostępniać Apartamentu osobom trzecim.
12. Skrócenie pobytu - wcześniejszy wyjazd nie stanowi podstawy do zwrotu całości lub części kosztów pobytu.
13. 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta, jak też za jakiekolwiek mienie Klienta znajdujące się w apartamencie.
14. 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące w apartamentach spowodowanych np. czasowym brakiem wody, energii czy za niedogodności związane z pracami budowlanymi, remontowymi, modernizacjami, wykończeniami, itp. jakie mogą mieć miejsce na terenie obiektu jak i poza nim. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności ,których skutków nie można natychmiast zlikwidować.
15. 25 Apart nie odpowiada za hałas spowodowany np. głośną muzyką, dobiegający z sąsiednich apartamentów czy budynków (występujący również po godz. 22.00).
Planując pobyt, szczególnie w okresie wakacji, należy liczyć się z w/w niedogodnościami. Zastrzegamy, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą
odrzucane w całości.
16. Obiekty, w sąsiedztwie których trwają budowy hoteli i apartamentowców narażone są na niedogodności z tym związane. Dyskomfort spowodowany prowadzonymi w
pobliżu robotami budowlanymi został wzięty pod uwagę przy ustalaniu ceny wynajmu poszczególnych apartamentów. Planując pobyt, należy liczyć się z w/w
utrudnieniami. Zastrzegamy, że wszelkie roszczenia z tym związane będą odrzucane w całości.
17. W większości apartamentów pobyt zwierząt domowych jest możliwy. Jest to jednak kwestia do uzgodnienia i potwierdzenia. Obowiązuje dodatkowa opłata - jednorazowo 20 PLN / doba.
18. Cena pobytu nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy i szkody (spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), w czasie całego rekreacyjnego pobytu, 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności.
19. Cena apartamentu nie obejmuje końcowego sprzątania. Obowiązuje opłata jednorazowo 180 PLN.
V. Obowiązki klienta
1. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego
winy lub winy osób go odwiedzających w okresie trwania pobytu.
2. W przypadku wystąpienia szkody, Klient powinien zawiadomić o niej 25 Apart niezwłocznie po jej wystąpieniu.
3. Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie przestawiania mebli, zachowania należytego porządku i czystości, nie
usuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia, jak również zobowiązuje się do nie kopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu.
4. Klient zobowiązany jest każdorazowo do należytego zabezpieczenia Apartamentu w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien i drzwi wejściowych na
klucz oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób trzecich.
5. Klient zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania zakazu palenia wyrobów tytoniowych w Apartamencie oraz na balkonie czy tarasie. W przypadku nie
zastosowania się do zakazu, Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 500 PLN. W przypadku, gdy koszty usunięcia skutków palenia wyrobów tytoniowych
przekroczą wskazaną w zdaniu poprzednim kwotę, 25 Apart uprawniony będzie do dochodzenia od Klienta roszczeń uzupełniających.
6. Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek innych mieszkańców budynku, w którym znajduje się apartament.
7. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego Apartamentu w należytym stanie.
8. Faktyczna liczba osób mających mieszkać w Apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania 25 Apart o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym Apartamencie. W przypadku wykorzystania Apartamentu niezgodnie z warunkami rezerwacji, 25 Apart może odmówić zameldowania w obiekcie oraz wydania kluczy. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji.
9. Gość zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi 25 Apart dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania
dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, przedstawiciel 25 Apart ma obowiązek odmówić wydania kluczy.
10. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym Apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie Obiektu oraz do
niezwłocznego powiadomienia 25 Apart o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia.
VI. Cena
1. Podana w opisie Apartamentu cena obejmuje:
- pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za 1 dobę,
- koszt zużytych przez Klienta mediów (energia, woda, gaz, ogrzewanie),
- komplet bielizny pościelowej,
- miejsce parkingowe lub miejsce postojowe w garażu podziemnym (jeśli dany Apartament takie posiada).
2. Podana w opisie Apartamentu cena nie obejmuje opłaty uzdrowiskowej, opłaty dodatkowej za sprzątanie końcowe oraz w przypadku pokoi hotelowych nie obejmuje
usług dodatkowych (spa, basen, rekreacja itp) oraz serwisu hotelowego. Nie oferujemy wyżywienia.
VII. Warunki
1. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
2. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty klimatycznej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji.
3. Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu (środki czystości,
kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
4. Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczne są
zgodnie z warunkami rezerwacji.
VIII. Postanowienia końcowe
Podane na stronie internetowej informacje, ceny, mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.