Zapoznaj się z zaleceniami dotyczącymi podróży w związku z COVID-19. Dowiedz się więcej.

Apartament Karibu | Balkon z widokiem na góry, centrum

Goszczyńskiego 25, 34-100 Zakopane

O obiekcie

Apartament Karibu

to aż 55 m2 przestrzeni,
tuż przy skoczni narciarskiej,
znajduje się na piętrze, a projektując go postawiliśmy na kolory natury -
dominuje biel, drewno, a całość dopełniają zielone i żółte akcenty. Na gości czeka przestronny salon z płaskim TV i fantastycznie wyposażonym aneksem kuchennym z prostokątnym stołem i wyższym blatem z hokerami na szybkie śniadanie, które można zjeść również na balkonie - z widokiem na góry.

W sypialni znajduje się szerokie, wygodne łóżko, drugi płaski telewizor i dwie lampki nocne, a w łazience prysznic i pralka. Czekają tu na Państwa książki w różnych językach, a dla dzieci zabawki. W łazience, przedpokoju i kuchni podłoga jest podgrzewana.

Pod apartamentem znajduje się prywatny garaż dla gości, a na przeciwko SPA, z którego
nasi goście mogą odpłatnie korzystać.

Sprzątanie końcowe - 150 PLN

Kaucja - 400 PLN

Zwierzak 20 PLN doba

W okolicy:

Sklep spożywczy - 300 m
Skocznia narciarska - 700 m
Aqua Park - 1000 m
Gubałówka - 3500 m
Krupówki - 800 m
Dolina Chochołowska - 11 km
Dolina Kościeliska - 12 km
SPA - 20 m

Cennik

Przydatne informacje

Zameldowanie
Po 16:00
Wymeldowanie
Przed 11:00
Minimalna długość pobytu
2 dni
Zadatek przy rezerwacji
Jest podstawą potwierdzenia rezerwacji. Wynosi 30% wartości rezerwacji i jest płatny z góry po potwierdzeniu dostępności przez gospodarza. Pozostałą kwotę zapłacisz po przyjeździe do obiektu.
Odwołanie rezerwacji
Bezpłatne odwołanie rezerwacji przed wpłatą zadatku. Po wpłacie zadatku opłata rezygnacyjna wynosi 30% wartości rezerwacji.
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane
Palenie
Palenie jest zabronione
Akceptowane formy płatności w obiekcie
Gotówka , przelew
Inne
REGULAMIN WYNAJMU APARTAMENTÓW W celu zapewnienia Państwu udanego wypoczynku i uniknięcia nieporozumień prosimy o zapoznanie się z poniższym regulaminem. Rezerwacja noclegu jest jednoznaczna z zapoznaniem się, przyjęciem i zaakceptowaniem regulaminu. I. Informacje ogólne 1. Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu apartamentów. Prezentowany regulamin stanowi integralną cześć umowy wynajmu. Każda osoba, która dokonuje rezerwacji, jednocześnie akceptuje warunki niniejszego regulaminu. 2. 25 Apart świadczy usługi wynajmu apartamentów mieszkalnych na krótkotrwałe pobyty turystyczne wg PKW 55.23 II. Rezerwacja 1. W celu dokonania rezerwacji należy wypełnić formularz rezerwacyjny umieszczony na stronie lub poprzez e-mail. Rezerwacja wymaga bezzwrotnej opłaty rezerwacyjnej w wysokości 30% wartości ceny wynajmu. Wysokość opłaty rezerwacyjnej może zostać obniżona na podstawie indywidualnych uzgodnień pomiędzy 25 Apart oraz Klientem. W przypadku, gdy w treści ogłoszenia zamieszczonego w serwisach ogłoszeniowych wskazano niższą opłatę rezerwacyjną niż określona w zdaniu pierwszym, stosuje się opłatę rezerwacyjną określoną przez 25 Apart w treści tego ogłoszenia. Opłatę należy wpłacić na konto bankowe podane w e-mailu potwierdzającym wstępną rezerwacje w ciągu 48 godzin od momentu złożenia rezerwacji lub też bezpośrednio przelewem internetowym. Opłata rezerwacyjna zaliczona zostanie na poczet należnej 25 Apart ceny wynajmu. W przypadku, gdy Klient nie skorzysta z usługi wynajmu opłata rezerwacyjna nie będzie podlegała zwrotowi. W przypadku, gdy nieskorzystanie przez Klienta z usługi wynajmu nastąpi na skutek anulowania przez 25 Apart rezerwacji dokonanej przez Klienta z przyczyn niedotyczących Klienta, opłata rezerwacyjna zostanie zwrócona w kwocie nominalnej i bez odsetek na wskazany przez Klienta numer rachunku bankowego. 2. Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania opłaty rezerwacyjnej na rachunku bankowym firmy 25 Apart. Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem rezerwacji i danymi kontaktowymi osoby odpowiedzialnej za przekazanie kluczy. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt a tylko opłata rezerwacyjna, pozostałą kwotę należności należy uiścić przelewem najpóźniej 7 dni przed planowanym przyjazdem lub po uprzednim poinformowaniu 25 Apart - w dniu przyjazdu u osoby przekazującej klucze do apartamentu. W przypadku, gdy opłata nie zostanie uiszczona na zasadach określonych w zdaniu poprzednim, 25 Apart nie udostępni Klientowi apartamentu, dokonana przez Klienta rezerwacja zostanie anulowana z przyczyn dotyczących Klienta, a opłata rezerwacyjna uiszczona przez Klienta nie będzie podlegała zwrotowi na rzecz Klienta. 3. 25 Apart przymuje płatności kartami płatniczymi i kredytowymi także w zagranicznej walucie. Sposób płatności określony w zdaniu poprzednim nie wyklucza płatności dokonywanych przelewem na rachunek bankowy 25 Apart. Dokonywanie płatności gotówką jest możliwe po poinformowaniu 25 Apart o wyborze tej formy płatności przed dniem przyjazdu. 4. Wyłącznie cena pobytu podana w złotówkach jest gwarantowana. Ewentualne koszty wymiany waluty, koszty transferu lub koszty różnic kursowych pokrywa Klient. III. Anulacja rezerwacji 1. W przypadku nie przybycia gościa w pierwszej dobie pobytu, umowa zostaje automatycznie rozwiązana, chyba że opóźnienie zostanie zgłoszone przed planowanym przyjazdem. 2. Istnieje możliwość przeprowadzenia anulacji rezerwacji przez Klienta bez ponoszenia przez Klienta obciążeń, tylko w sytuacji gdy wskaże on nowego Klienta na ten sam Apartament i w tym samym terminie. jeżeli jednocześnie osoba ta przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki. W takiej sytuacji należy niezwłocznie powiadomić o zmianie rezerwującego podając dane personalne osoby, która przejmie prawa i obowiązki wynikające z umowy. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconej kwoty, pod warunkiem potwierdzenia tej rezerwacji przez nowego klienta i wpłacenia opłaty rezerwacyjnej. 3. W przypadku przekroczenia deklarowanej w karcie zgłoszeniowej liczby osób korzystających z apartamentu ( bez zgody i wiedzy pracownika 25 Apart), 25 Apart zastrzega sobie prawo do natychmiastowego wypowiedzenia umowy, co wiąże się z koniecznością niezwłocznego opuszczenia apartamentu. 4. W przypadku wcześniejszego opuszczenia apartamentu lub późniejszego przybycia 25 Apart nie zwraca pieniędzy za niewykorzystany pobyt, a Klientowi nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia względem 25 Apart. IV. Pobyt 1. Umowa zawarta pomiędzy 25 Apart a Klientem dokonującym rezerwacji obejmuje wynajem apartamentu. Transport, wyżywienie ,ubezpieczenie leżą po stronie osoby dokonującej rezerwacji. W cenie wynajmu zawarte są same noclegi, wszystkie podatki, oraz media, za wyjątkiem opłaty klimatycznej, która jest dodatkowo płatna przez klienta. 2. Klient zobowiązany jest do poinformowania 25 Apart najpóźniej 24 godziny przed przyjazdem o planowanej godzinie odbioru kluczy. Przekazanie kluczy do apartamentu może nastąpić od godz. 16:00 (jeżeli istnieje taka możliwość, po wcześniejszym uzgodnieniu z osobą odpowiedzialną za przekazanie kluczy). Opuszczenie apartamentu powinno nastąpić do godziny 11:00. Klient zobowiązany jest do poinformowania osobę odpowiedzialną za przekazanie kluczy najpóźniej 24 godziny przed wyjazdem o planowanej godzinie oddania apartamentu. 3. Zameldowanie do godziny 22:00 jest bezpłatne. Za zakwaterowanie w godzinach 22:00-07:00 obowiązuje dodatkowa opłata 100 PLN. 4. Goście w dniu przyjazdu otrzymują do swojej dyspozycji komplet kluczy do apartamentu, klatki wejściowej oraz pilot do garażu jak i blokady parkingowej. 5. 25 Apart zastrzega sobie możliwość nie wydania kluczy przez osobę do tego uprawnioną, osobom pod wpływem alkoholu, środków odurzających, zachowujących się agresywnie przez co stwarzających bezpośrednie zagrożenie dla innych osób oraz mienia. W takich przypadkach 25 Apart uprawnione jest do wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym, a klientowi nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia do 25 Apart. 6. Na zabezpieczenie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych 25 Apart pobiera od Klienta kaucję zwrotną. Wpłata kaucji następuje w formie w jakiej Klient dokonuje opłaty za pobyt. Kaucja wynosi 400 PLN za pobyt trwający nie więcej jak 7 dni zaś 500 PLN za pobyt powyżej 7 dni lecz nie więcej jak 14 dni. Kaucja jest nieoprocentowana i podlega zwrotowi po zakończeniu pobytu, w ciągu 7 dni na konto bankowe Klienta, jeśli w apartamencie nie zostaną stwierdzone żadne szkody. Zwrot kaucji w gotówce w dniu opuszczenia apartamentu jest możliwy w przypadku uzgodnienia tej formy rozliczenia z 25 Apart przed dniem przyjazdu. W przypadku braku wpłaty kaucji, 25 Apart odmówi wydania klientowi apartamentu, a klientowi nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia wobec 25 Apart, w tym roszczenia odszkodowawcze i o zwrot uiszczonych na rzecz 25 Apart opłat z tytułu najmu Apartamentu, w tym opłaty rezerwacyjnej. 7. W przypadku zgubienia kluczy, które otrzymał Klient od 25 Apart, Klient zobowiązany jest niezwłocznie zapłacić kwotę w wysokości 200 PLN w dniu zdarzenia. 8. W przypadku, gdy Klient otrzyma dodatkowo pilota do bramy wjazdowej, za jego zniszczenie lub zgubienie, Klient zapłaci w dniu zdarzenia kwotę w wysokości 300 PLN. 9. W przypadku, gdy wartość roszczeń przekracza wysokość kaucji, Klient zobowiązany jest pokryć tę różnicę bezzwłocznie. 10. W przypadku zastrzeżeń do stanu czystości Apartamentu bądź też stwierdzenia wad technicznych, Klient powinien o tym fakcie poinformować 25 Apart, niezwłocznie po zakwaterowaniu, nie później niż w przeciągu 1 godziny. W przypadku braku informacji o ewentualnych wadach lub usterkach, przyjmuje się, że powstały one w trakcie pobytu Klienta w apartamencie. 11. Klient nie może przekazywać ani udostępniać Apartamentu osobom trzecim. 12. Skrócenie pobytu - wcześniejszy wyjazd nie stanowi podstawy do zwrotu całości lub części kosztów pobytu. 13. 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Klienta, jak też za jakiekolwiek mienie Klienta znajdujące się w apartamencie. 14. 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące w apartamentach spowodowanych np. czasowym brakiem wody, energii czy za niedogodności związane z pracami budowlanymi, remontowymi, modernizacjami, wykończeniami, itp. jakie mogą mieć miejsce na terenie obiektu jak i poza nim. W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności ,których skutków nie można natychmiast zlikwidować. 15. 25 Apart nie odpowiada za hałas spowodowany np. głośną muzyką, dobiegający z sąsiednich apartamentów czy budynków (występujący również po godz. 22.00). Planując pobyt, szczególnie w okresie wakacji, należy liczyć się z w/w niedogodnościami. Zastrzegamy, że wszelkie roszczenia związane z w/w niedogodnościami będą odrzucane w całości. 16. Obiekty, w sąsiedztwie których trwają budowy hoteli i apartamentowców narażone są na niedogodności z tym związane. Dyskomfort spowodowany prowadzonymi w pobliżu robotami budowlanymi został wzięty pod uwagę przy ustalaniu ceny wynajmu poszczególnych apartamentów. Planując pobyt, należy liczyć się z w/w utrudnieniami. Zastrzegamy, że wszelkie roszczenia z tym związane będą odrzucane w całości. 17. W większości apartamentów pobyt zwierząt domowych jest możliwy. Jest to jednak kwestia do uzgodnienia i potwierdzenia. Obowiązuje dodatkowa opłata - jednorazowo 20 PLN / doba. 18. Cena pobytu nie obejmuje ubezpieczenia. Za doznane urazy i szkody (spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), w czasie całego rekreacyjnego pobytu, 25 Apart nie ponosi odpowiedzialności. 19. Cena apartamentu nie obejmuje końcowego sprzątania. Obowiązuje opłata jednorazowo 180 PLN. V. Obowiązki klienta 1. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe z jego winy lub winy osób go odwiedzających w okresie trwania pobytu. 2. W przypadku wystąpienia szkody, Klient powinien zawiadomić o niej 25 Apart niezwłocznie po jej wystąpieniu. 3. Klient zobowiązuje się do eksploatacji Apartamentu zgodnie z jego przeznaczeniem, nie przestawiania mebli, zachowania należytego porządku i czystości, nie usuwania z Apartamentu jakichkolwiek elementów jego wyposażenia, jak również zobowiązuje się do nie kopiowania oddanych mu na czas pobytu kluczy do Apartamentu. 4. Klient zobowiązany jest każdorazowo do należytego zabezpieczenia Apartamentu w przypadku jego opuszczenia poprzez zamknięcie okien i drzwi wejściowych na klucz oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób trzecich. 5. Klient zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania zakazu palenia wyrobów tytoniowych w Apartamencie oraz na balkonie czy tarasie. W przypadku nie zastosowania się do zakazu, Klient zostanie obciążony dodatkową opłatą w wysokości 500 PLN. W przypadku, gdy koszty usunięcia skutków palenia wyrobów tytoniowych przekroczą wskazaną w zdaniu poprzednim kwotę, 25 Apart uprawniony będzie do dochodzenia od Klienta roszczeń uzupełniających. 6. Klient zobowiązany jest do przestrzegania ciszy nocnej, zasad BHP oraz PPOŻ obiektu. W godzinach od 22:00 do 06:00 zabronione są wszelkie zachowania zakłócające wypoczynek innych mieszkańców budynku, w którym znajduje się apartament. 7. Klient zobowiązany jest do dbania o zachowanie zasad dobrego sąsiedztwa i utrzymywania wynajętego Apartamentu w należytym stanie. 8. Faktyczna liczba osób mających mieszkać w Apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania 25 Apart o zmianie liczby osób przebywających w wynajętym Apartamencie. W przypadku wykorzystania Apartamentu niezgodnie z warunkami rezerwacji, 25 Apart może odmówić zameldowania w obiekcie oraz wydania kluczy. W takim przypadku, Klient zobowiązany jest do pokrycia pełnej kwoty rezerwacji. 9. Gość zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi 25 Apart dokumentu ze zdjęciem potwierdzającym tożsamość Gościa. W przypadku odmowy okazania dokumentu w sposób umożliwiający zameldowanie, przedstawiciel 25 Apart ma obowiązek odmówić wydania kluczy. 10. Klient oraz jego Goście odpowiadają za wszelkie szkody, jakie wyrządzą w wynajętym Apartamencie, częściach ogólnodostępnych jak i na terenie Obiektu oraz do niezwłocznego powiadomienia 25 Apart o wszelkich szkodach i zobowiązuje się do ich pokrycia. VI. Cena 1. Podana w opisie Apartamentu cena obejmuje: - pobyt w apartamencie maksymalnej ustalonej dla niego ilości osób za 1 dobę, - koszt zużytych przez Klienta mediów (energia, woda, gaz, ogrzewanie), - komplet bielizny pościelowej, - miejsce parkingowe lub miejsce postojowe w garażu podziemnym (jeśli dany Apartament takie posiada). 2. Podana w opisie Apartamentu cena nie obejmuje opłaty uzdrowiskowej, opłaty dodatkowej za sprzątanie końcowe oraz w przypadku pokoi hotelowych nie obejmuje usług dodatkowych (spa, basen, rekreacja itp) oraz serwisu hotelowego. Nie oferujemy wyżywienia. VII. Warunki 1. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty serwisowej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji. 2. Klient rezerwując apartament zgadza się na doliczenie opłaty klimatycznej w kwocie ustalonej w potwierdzeniu rezerwacji. 3. Wynajęcie apartamentu, obejmuje wszelkie opłaty za media, przedmioty jednorazowego użytku znajdujące się na wyposażeniu apartamentu (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu. 4. Dziecko do lat trzech, śpiące na łóżku z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli, nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci rozliczne są zgodnie z warunkami rezerwacji. VIII. Postanowienia końcowe Podane na stronie internetowej informacje, ceny, mają wyłącznie charakter informacyjny i nie stanowią oferty w myśl art. 66 § 1 Kodeksu Cywilnego.

Udogodnienia

Podstawowe

  • internet WI FI
  • akceptacja zwierząt 20 PLN DOBA
  • parking Podziemy GRATIS
  • ogrzewanie Podłogowe
  • pościel
  • garaż Podziemny GRATIS

Rozrywka

  • telewizor
  • telewizja kablowa
  • telewizja satelitarna
  • gry planszowe
  • książki

Kuchnia

  • kuchenka do gotowania
  • kuchenka mikrofalowa
  • lodówka
  • zmywarka
  • naczynia / sztućce
  • piekarnik
  • ekspres do kawy
  • opiekacz
  • czajnik
  • jadalnia
  • goście mogą przygotowywać własne posiłki

Łazienka

  • prysznic
  • wc
  • ręczniki
  • żelazko i deska do prasowania
  • papier toaletowy
  • pralka
  • suszarka do ubrań
  • suszarka do włosów

Dla dzieci

  • łóżeczko dla dziecka
  • zabawki

Na zewnątrz

  • balkon / taras
  • meble ogrodowe
  • ogród

Opinie

10
Wyjątkowy na podstawie 1 opinii gości
  • Lokalizacja:
    (10/10)
  • Wyposażenie:
    (10/10)
  • Czystość:
    (10/10)
  • Obsługa:
    (10/10)
  • Jakość a cena:
    (10 /10)
  • Wyjątkowy
    10
    Karol W. Pobyt: grudzień 2019

    Spędziłem z żoną i synem w tym świetnym apartamencie święta i sylwester. Razem 10 dni. Czysto,cieplutko, przestronnie. Kontakt z obsługą apartamentu na 5+. Duża kuchnia w pełni wyposażona z połączonym salonem z ktorego jest wyjście na balkon z widokiem na Giewont. Duża sypialnia oraz wielka łazienka. Wszędzie mieliśmy blisko. Napewno wrócimy. Polecam gorąco Karol

    Polecam dla rodzin, dla par, dla szukających spokoju
    Dodano: 10.01.2020

Lokalizacja

Goszczyńskiego 25, 34-100 Zakopane

Kontakt

Pobliskie noclegi, które także mogą Ci się spodobać

Miejsca, które warto zobaczyć w okolicy

Szukaj wygodnie

Stawiamy na proste i wygodne rozwiązania w wyszukiwaniu noclegów. Użyj praktycznych filtrów. Zarezerwuj online lub zadzwoń do gospodarza.

Rezerwuj bezpiecznie

Obsługa instytucji płatniczej, weryfikacja obiektów i ochrona transmisji certyfikatem SSL to gwarancja bezpieczeństwa transakcji.

Oszczędzaj pieniądze

W Noclegowo nie ma opłat za obsługę rezerwacji, a przejrzystość cen to nasz priorytet. Łączymy komfortowy wypoczynek z przystępnymi cenami.