wyczyść filtry
Cena za osobę:
od {{ priceMin>0 ? priceMin : "0" }} zł do {{ priceMax<1000 ? priceMax : "1000" }} zł

Rezerwacje on-line:

Przyjazd
Wyjazd

Udogodnienia:

• Pokoje 200 m od morza Dom Rybaka

Ustka, Marynarki Polskiej 31

Wolne terminy od 12 sierpnia.  Zapraszamy! Oddajemy do Państwa dyspozycji apartament podzielony na dwa komfortowe 2-osobowe pokoje z łazienkami za.

• Apartament i mieszkania blisko plaży

Kołobrzeg, Spacerowa 2 m.112

Mieszkanie dwupokojowe z aneksem kuchennym dla czterech osób przy ul. Spacerowej w nowym budynku z recepcją ("REZYDENCJA SPACEROWA"). Mieszkanie w...

• NOWY Mieszkanie nad morzem

Gdańsk, Wejhera

Witam serdecznie Wynajmę dwu pokojowe mieszkanie  w pełni umeblowane i wyposażone. Tv +internet .Wi-fi gratis. W pobliżu sklepy , restauracje , bar

• Komfortowy apartament nad morzem o doskonałej lokalizacji na granicy Gdańska i Sopotu. UWAGA! Wynajem tylko na sezon letni. TERMINY DOSTĘPNE (2..

• Partner Serwisu

Apartament w Gdyni blisko morza

Gdynia, Senatorska 17

Zapraszamy na wakacje w Gdyni! Apartament znajduje się w willowej dzielnicy Gdyni, blisko lasu i plaży, a jednocześnie blisko centrum mi...

• Wakacyjne mieszkanie Sopot

Sopot, 23 Marca 79

Witam, Mam do wynajęcia 2-pokojowe mieszkanie położone w Sopocie przy ulicy 23 Marca. Nieruchomość znajduje się tuż przy Trójmiejskim Parku Krajobr..

• Partner Serwisu

Słoneczna Zatoka

Sarbinowo, Rumiankowa

Ośrodek "Słoneczna Zatoka" jest położony blisko szerokiej, piaszczystej plaży (ok. 250 m) w zacisznym, ustronnym miejscu. W bliskiej odległości od uro

• Willa Renata

Międzyzdroje, Bałtycka 13

WILLA RENATA  - KWIECIEŃ, MAJ- NISKIE CENY! KUCNIE, BALKONY, ROWERY,TV, WI-FI, PARKING- GRATIS! Szczegóły na www.willarenata.pl oraz telefonicznie tel

• LAST MINUTE!!! 14.07 - 21.07 - 1200 ZA CAŁE MIESZKANIE!   W SIERPNIU MIESZKANIE DOSTĘPNE OD 6.08!    Oferujemy Państwu, w pełni wyposaż

• Samodzielne 1-pokojowe 200m plaża

Sopot, Grunwaldzka 80

Kawalerka - 27m2 w dolnym Sopocie na I piętrze. Pokój z aneksem kuchennym i łazienką w pełni wyposażone. W pokoju 4 miejsca do spania w tym kanapa 2-o

• Camping U Doroty

Mielno, Lechitów 4

Przyczepy campingowe : 3, 4 i 5 osobowe z TV i aneksem kuchennym, bieżącą wodą, (niektóre z WC) kompletny sprzęt plażowy oraz miejsce na polu na

• Blue Mielno Dom Gościnny

Mielno, Norwida 11

Serdecznie zapraszamy do  letniej  Stolicy Polski - do Mielna. Dom Gościnny Blue Mielno usytuowany jest w  centrum Mielna, a tym samym blisko do jed..

• Rodzinny Zakątek

Mielno, Pionierów

~~Serdecznie zapraszamy Państwa nad polskie morze, na wypoczynek w Rodzinnym Zakątku, który zlokalizowany jest blisko centrum Mielna w spokojnej ok...

• Apartament polożony przy ul Ogarnej w Glównym Mieście Gdańsku w samym centrum miasta(150m od fontanny Neptuna przy ul Długiej,100m od Motławy ),lok...

• Apartament przy stawie

Gdańsk, Kupały 12

Apartament mieści się w domku jednorodzinnym (niski parter) powierzchnia 75 m2.Dzielnica Gdańsk Oliwa. Odległość od plaży w Jelitkowie 2000 m. ...

• Apartment suite Platan Grey

Świnoujście, Wojska Polskiego

Apartment suite Platan GREY mieści się na atrakcyjnym i popularnym wśród gości, estetycznym i zadbanym osiedlu  Platan .Odległość do promenady to tylk

• APARTAMENT BLUE

Gdańsk, Słowackiego 27/15

Mieszkanie 2 pokojowe o powierzchni 41 m2 (usytuowane na pierwszym piętrze, w budynku jest winda) znajduje się w dzielnicy Wrzeszcz miasta Gdańska. Dz

• Apartment studio Limonka

Świnoujście, Chełmońskiego

Apartment studio LIMONKA znajduje się na popularnym wsród turystów zadbanym i estetycznym osiedlu z którego do promenady jest tylko 1000 m a do c

• Hotel Gryf**

Kościerzyna, Ogrodowa 2

Zapewniamy wysoki poziom usług w samym centrum Kościerzyny. Dla gości ceniących jakość, komfort i spokój oddajemy do dyspozycji 29 pokoi i aparta..

• Apartment suite Safari

Świnoujście, Kołłataja

Aparatament Uznam SAFARI- komfortowy apartament - 2 pokoje z balkonem. W odległości 5 min. spacerem znajduje się akwen wodny z przystaniami mor...

1 ... 82
84 ... 111
1641 - 1660 z 2211 noclegów

Nadal szukasz noclegu? Dodaj ogłoszenie!

Dodaj ogłoszenie
Noclegi nad morzem  - Lato nad morzem to idealny wybór dla spragnionych słońca. Dysponujemy wybrzeżem o długości aż 775 ki...

O regionie

Lato nad morzem to idealny wybór dla spragnionych słońca. Dysponujemy wybrzeżem o długości aż 775 kilometrów, dlatego miejsca na plaży nie powinno zabraknąć! Choć wielu wydaje, że polskie morze jest mniej warte uwagi - są w błędzie. Na Pomorzu roi się od ośrodków wypoczynkowych, pensjonatów, kurortów, miejsc o charakterze uzdrowiskowym i prywatnych kwater, w których możemy zatrzymać się na urlop.

Oferty specjalne nad morzem

Ostatnio dodane opinie

• A

Angelika B.

Ocena

Byłam tam z rodzina na wakacjach ale się rozczarowałam.. na początku wszystko wydaje się być fajne lecz w momencie kiedy wróciliśmy z plaży a pod prysznicem znaleźliśmy fekalia przestało być miło.. łazienka jest wspólna oczywiście nie jest to problemem ale w takich sytuacjach daje to jednak dużo do życzenia.. narzeczony to posprzątał ze względu na córkę ponieważ była pora jej kąpieli. Zglosilismy to do właścicielki ona na koncu uznała że to nasza k..a i to nasz problem.. cena niby nie duża ale pokoje w opłakanym stanie.. mogę wysłać zdjęcia jak to wyglądało.. "kuchnia" niechludna straszenie. Pajęczyna na naczyniach dobrze że nie daleko była Biedronka to kupiliśmy sztućce i talerze jednorazowe. Właścielem jest również Pan który sprowadza pod okna pijanych kolegów codziennie pijaństwo oraz awantury i oczywiście usłyszeliśmy że Tylko nam to przeszkadza każdy uważa ,że takie coś jest ok. Pani , która przyjeżdża tam na cały sezon również pije z resztą ferajny.. będąc tam pomagaliśmy w zaniesieniu tej Pani do pokoju mimo iż jej waga nie jest taka łatwa do przeniesienia.. na końcu oczywiście kiedy Pani była trzeźwa usłyszeliśmy masę obelg i oszerstw w naszym kierunku.. nawet wlascielka krzyczała na nas że my na pewno nie zapłacimy i uciekniemy... Ja osobiście każdemu odradzam nocleg w tym miejscu. Sodoma i Gomora..

Termin pobytu: lipiec 2018
    Lokalizacja: 2/10 Wyposażenie: 2/10 Czystość: 2/10 Obsługa: 2/10 Jakość a cena: 2/10
  • I

Iwona W.

Wyjątkowy

Super miejsce gospodarze przemili .gorąco polecam

Termin pobytu: lipiec 2018
    Lokalizacja: 10/10 Wyposażenie: 10/10 Czystość: 10/10 Obsługa: 10/10 Jakość a cena: 10/10
    Odpowiedź gospodarza

Dziękujemy, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :) ,,Willa pod Orzechem" Rewa

• A

Anna K.

Wyjątkowy

Razem z Mężem i synem dwuletnim byliśmy u Pana Jerzego. Jesteśmy bardzo zadowoleni z pobytu. Pokoje czyste i zadbane, ogródek przepięknie urządzony przez właściciela, dla syna to był raj że może pobiegać oraz pobawić się na ogrodzie.możliwość robienia grilla, do centrum łatwy dojazd. Atmosfera cudowna- na pewno tam wrócimy! Wszystko na plus :)

• Ostatnio na blogu

XXII Festiwal Szekspirowski - Sztuka przez duże "S"
    Festiwal Szekspirowski ma zasięg międzynarodowy, łączy prezentacje spektakli z całego świata z warsztatami, działaniami artystycznymi i co szczególnie ciekawe: jest jednym z najważniejszych wydarzeń teatralnych w Europie. [..]
    Gdynia Film Festival - walka o Złote Lwy już 17 września
    Od 17 do 22 września w Gdyni odbędzie się jedno z najważniejszych wydarzeń filmowych w Polsce, co roku o Wielką Nagrodę Złotych Lwów walczyć będą najnowsze produkcje kinowe. Festiwal promuje jako jedyny na tak wielką skalę polską kinematografię, obecność na tym wydarzeniu to idealna okazja do zaobserwowania zjawiska dialogu nowych pokoleń filmowców z legendami polskiego kina. [..]
    Szlakiem polskich plaż - zachodnie wybrzeże
    Wiele osób planując wakacje bierze pod uwagę wyjazd nad morze, jednak kiedy pomyśli o tłumach, jakie czyhają na plażach zmieniają kierunek wyjazdu. Nie koniecznie trzeba rezygnować z nadmorskich planów wyjazdowych. W Polsce jest mnóstwo pięknych, zadbanych, a mniej obleganych plaż. Dziś zabierzemy Was na spacer zachodnim wybrzeżem. [..]
    Jarmark Bożonarodzeniowy w Gdańsku
    Jarmark Bożonarodzeniowy ponownie odbędzie się na Targu Węglowym - placu na Głównym Mieście, czyli w reprezentacyjnej części miasta. Pojawią się dziesiątki straganów, które oferować będą m.in.: [..]
    Bezpiecznie nad wodą - zobacz jakich zasad przestrzegać
    Odpoczynek nad akwenami wodnymi to jedna z najpopularniejszych form spędzania wakacji. Słońce, plaża, atmosfera udanej zabawy to wszystko może sprawić, że zapomnimy jak niebezpiecznym żywiołem jest woda. Dlatego jeśli wybieramy się nad morze, czy jezioro należy zwracać uwagę na poczynania naszego dziecka, ponieważ to właśnie najmłodsi w szczególności są narażeni na niebezpieczeństwa. [..]
    Czytaj dalej
    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z polityką prywatności Zamknij