Zapytania i ogłoszenia – jak z nich korzystać?

Po aktywacji oferty na Noclegowo obiekt jest widoczny na listach wyszukiwania w danej lokalizacji i goście dzięki temu mogą znaleźć idealny dla siebie nocleg. Co zrobić, aby przyjeżdżali właśnie do nas? Czasami wystarczy na bieżąco odpowiadać na zapytania oraz ogłoszenia.

Zapytania

Oprócz bezpośredniego kontaktu telefonicznego, goście mają możliwość wysyłania zapytań do obiektów, które zwrócą ich uwagę. Często wysyłają kilka takich samych wiadomości do wielu obiektów z zapytaniem o aktualną ofertę. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, podejmują decyzję o dokonaniu rezerwacji. Po otrzymanym zapytaniu, na podany przy rejestracji adres e-mail przychodzi powiadomienie. Dodatkowo, w każdej chwili można uruchomić powiadomienia sms i wtedy takie powiadomienia będą dodatkowo dostarczane za pomocą wiadomości tekstowej. Co ważne, po uruchomieniu tej opcji będziemy otrzymywać smsem informacje tylko i wyłącznie o zapytaniach, w których gość podał swój numer telefonu.

Na zapytanie można odpowiedzieć bezpośrednio ze skrzynki e-mail, bądź po zalogowaniu się do panelu klienta. Jeśli gość podał numer kontaktowy do siebie, warto zadzwonić i szybko omówić kwestię rezerwacji.

 
 
zapytania 1024x378 - Zapytania i ogłoszenia - jak z nich korzystać?
Lista zapytań w panelu klienta

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj porady ekspertów na temat wynajmu krótkoterminowego.

Ogłoszenia

Kolejnym sposobem na znalezienie idealnego noclegu jest zamieszczenie ogłoszenia „Szukam noclegu”. Goście mają dostęp do ogłoszeń na stronie głównej i mogą je dodać po wpisaniu terminu, lokalizacji, liczby osób oraz ceny za noc od osoby.

ogłoszenia 1024x238 - Zapytania i ogłoszenia - jak z nich korzystać?
Przykładowe ogłoszenie „Szukam noclegu”

Wszystkie ogłoszenia dotyczące lokalizacji, w której znajduje się nasz obiekt możemy znaleźć w panelu klienta.

ogłoszenia w panelu klienta 1024x359 1 - Zapytania i ogłoszenia - jak z nich korzystać?

Ogłoszenia w panelu klienta

Wbrew pozorom, wielu właścicieli skupiając się na samych zapytaniach, nie zawraca sobie głowy odpowiadaniem na ogłoszenia. Jest to błąd, bo bardzo łatwo pozyskać gości, którzy nie są zdecydowani na żaden konkretny obiekt. Wystarczy okazać zainteresowanie i zaproponować swoją ofertę noclegową. Warto przygotować sobie wcześniej szkic zachęcającej odpowiedzi i edytować ją w zależności od sytuacji. Przyspieszy to proces odpowiadania i usprawni system pozyskiwania nowych gości.

Opublikowano:

Autor:

Pierwsze kroki na swojej ścieżce zawodowej stawiała w hotelarstwie. Nieustannie poszerza wiedzę w zakresie marketingu internetowego i copywritingu. W wolnych chwilach pakuje plecak i szuka natchnienia na górskich szlakach.


Oceń artykuł: