Zapytania i ogłoszenia – jak z nich korzystać?

Po aktywacji oferty na Noclegowo obiekt jest widoczny na listach wyszukiwania w danej lokalizacji i goście dzięki temu mogą znaleźć idealny dla siebie nocleg. Co zrobić, aby przyjeżdżali właśnie do nas? Czasami wystarczy na bieżąco odpowiadać na zapytania oraz ogłoszenia.

Zapytania

Oprócz bezpośredniego kontaktu telefonicznego, goście mają możliwość wysyłania zapytań do obiektów, które zwrócą ich uwagę. Często wysyłają kilka takich samych wiadomości do wielu obiektów z zapytaniem o aktualną ofertę. Na podstawie otrzymanych odpowiedzi, podejmują decyzję o dokonaniu rezerwacji. Po otrzymanym zapytaniu, na podany przy rejestracji adres e-mail przychodzi powiadomienie. Co więcej, po zgłoszeniu do obsługi klienta można uruchomić powiadomienia sms i wtedy takie powiadomienia będą dodatkowo dostarczane za pomocą wiadomości tekstowej na podany numer telefonu. Na zapytanie można odpowiedzieć bezpośrednio ze skrzynki e-mail, bądź po zalogowaniu się do panelu klienta. Jeśli gość podał numer kontaktowy do siebie, warto zadzwonić i szybko omówić kwestię rezerwacji.

 

Lista zapytań w panelu klienta

 

Ogłoszenia

Kolejnym sposobem na znalezienie idealnego noclegu jest zamieszczenie ogłoszenia “Szukam noclegu”. Goście mają dostęp do ogłoszeń na stronie głównej i mogą je dodać po wpisaniu terminu, lokalizacji, liczby osób oraz ceny za noc od osoby.

 

Przykładowe ogłoszenie “Szukam noclegu”

 

Wszystkie ogłoszenia dotyczące lokalizacji, w której znajduje się nasz obiekt możemy znaleźć w panelu klienta.

Ogłoszenia w panelu klienta

Wbrew pozorom, wielu właścicieli skupiając się na samych zapytaniach, nie zawraca sobie głowy odpowiadaniem na ogłoszenia. Jest to błąd, bo bardzo łatwo pozyskać gości, którzy nie są zdecydowani na żaden konkretny obiekt. Wystarczy okazać zainteresowanie i zaproponować swoją ofertę noclegową. Warto przygotować sobie wcześniej szkic zachęcającej odpowiedzi i edytować ją w zależności od sytuacji. Przyspieszy to proces odpowiadania i usprawni system pozyskiwania nowych gości.

A czy Wy wykorzystujecie w pełni narzędzia, które pozwalają na zdobycie nowych rezerwacji?

Opublikowano:

Autor: Marta Staszczak

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *