Z Wałbrzycha wyjeżdżamy w kierunku Boguszowa Gorc i Czarnego Boru. Tu skręcamy w prawo i przez wsie Witków Śląski, Jaczków i Sędzisław dojeżdżamy do drogi z Kamiennej Góry do Wrocławia. Wjeżdżamy do Marciszowa i skręcamy w lewo w kierunku Ciechanowic i Janowic Wielkich. Za Ciechanowicami dość mocny podjazd pod Miedziankę (dawna osada górnicza), po czym zjeżdżamy do Janowic Wielkich. Prowadzą stąd szlaki w Rudawy Janowickie i np. na ruiny Zamku Bolczów. My rozpoczynamy podjazd na Przełęcz Karpnicką, nad którą znajduje się Schronisko Szwajcarka - baza wypadowa w Sokoliki. Zjeżdżamy w dół do Karpnik i dalej przez Krogulec i Bukowiec dojeżdżamy do drogi z Kowar do Jeleniej Góry. Skręcamy w lewo i jedziemy w kie... runku Kowar (Park Miniatur Zabytków Dolnego Śląska i Sztolnie Kowarskie). Rozpoczynamy podjazd na Przełęcz Kowarską, która oddziela Karkonosze od Rudaw Janowickich. Z przełęczy zjeżdżamy przez Ogorzelec i Leszczyniec do Kamiennej Góry. Stąd kierujemy się główną drogą w stronę Wałbrzycha przez Czarny Bór, Lesieniec i Sobięcin. Trasa dość wymagająca z racji na kilka mocnych podjazdów.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.