Pokój nr 2 - 2,3 osobowy
Łazienka nr 1
ostatnie wolne miejsca na wakacje

Gdańsk pokoje 300 m od plaży

Łozy , 80-516 Gdańsk

UWAGA Morska bryza na upaly. . Jednorodzinny dom szeregowy w bliskim otoczeniu plaży/5 minut spacerem/ i licznych punktów gastronomicznych i handlowych.LIDL,BIEDRONKA bardzo dobrze skomunikowany ze Starówką i całym Trójmiastem bezpośredni dojazd tramwajem z dworca głównego zaprasza;.

Do dyspozycji posiadamy poziom domu 2 pokoje 2 osobowe z możliwością dostawki. Duża kuchnia z niezbędnym wyposażeniem oraz łazienka /kabina prysznicowa/ Telewizja kablowa i internet gratis.Pokoje świeżo wyremontowane.W bliskim sąsiedztwie bezpłatne miejsca postojowe....

Gdańsk-Brzeżno to dzielnica o charakterze wypoczynkowym.Bezpłatne molo,latarnia morska,Westerplatte,park Brzeznieński. Doskonałe miejsce dla turystów ceniących słodkie lenistwo na plaży jak i również dla osób aktywnych (liczne ściezki rowerowe,nadmorska promenada). Wyrozumiały gospodarz. Serdecznie zapraszam do Trójmiasta tętniącego życiem. W pochmurne dni można zwiedzać liczne zabytki Trójmiasta lub korzystać z licznych barów i kafejek.

Cennik

Chcesz poznać szczegółowe ceny? Gospodarz obiektu chętnie udzieli Ci informacji. Nie zwlekaj i wyślij wiadomość.

Udogodnienia

• naczynia / sztućce
  • piekarnik
  • czajnik
  • goście mogą przygotowywać własne posiłki
  • kuchenka do gotowania
  • kuchenka mikrofalowa

Łazienka

• prysznic
  • wc
  • żelazko i deska do prasowania
  • papier toaletowy

• Jakość a cena:
    (9.3 /10)
    Wacław,Halina Pobyt: lipiec 2017

Byliśmy tutaj kolejny raz.Bardzo dobra lokalizacja do plazy doslownie kilka kroków. Blisko gastronomia, komunikacja miejska Zaraz obok park . Pokoje czyste dobrze wyposaż one. Przemiła,uczynna,życzliwa właścicielka.Polecamy!Pozdrawiamy z Sanoka! Dodano: 22.09.2017

9.6
    Krystian Pobyt: kwiecień 2017

Serdecznie polcem wszystkim wczasowiczom. Mieszkanie blisko morza i parku :) Gdy dotarliśmy przywitała nas bardzo miła Pani, która wytłumaczyła nam gdzie co jest, co wart o zobaczyć, jak dojechać do Starówki, Sopotu itp. :) Do samego mieszkania nie mamy zastrzeżeń - wszystko zgodnie z opisem. Za tą cenę to bardzo dobry wybór. Dodano: 05.05.2017

• Znakomity
    Ania x. Pobyt: grudzień 2016

Dobra lokalizacja blisko morza i tramwaju, w spokojnej dzielnicy, Idealnie na odpoczynek, najlepiej poza sezonem. Może dom faktycznie najlepsze czasy ma za sobą, ale miła i nienachalna gospodyni oraz korzystna cena wynagradzają ten fakt. Wszystko co potrzebne, jest na miejscu. Co do kota, to zaraz po plaży największa atrakcja dla mojego dziecka :) Zaznaczam, że przed przyjazdem zostaliśmy zapytani, czy obecność zwierzaka nie jest problemem, więc nie była to żadna niespodzianka. Dodano: 21.01.2017

9.6
    Łukasz Pobyt: lipiec 2016

Wraz z żoną i dzieckiem 4-letnim mieliśmy przyjemność nocowania w tym miejscu - nie mamy nic do zarzucenia ani lokalowi, ani też Gospodyni. Mieszkanie w pełni zgodne z op isem i z tym co oczekiwaliśmy. Pani Gospodyni bardzo miła i kontaktowa, niewścibska. Wszystkie sprzęty działały właściwie. Lokalizacja i możliwości spędzania czasu z dzieckiem nakłoniły nas nawet do przedłużenia swojego pobytu. Uczciwie, w tej cenie, możemy spokojnie polecić ten lokal. Dodano: 27.07.2016

Odpowiedź gospodarza

DZIĘKUJĘ.ZADOWOLENIE TURYSTÓW SPRAWIA MI WIELE RADOŚCI

Dodano: 27.07.2016
  • Bardzo dobry
    Mariusz Pobyt: lipiec 2015

Nocowałem w tym noclegu w tym roku(2015) i w zasadzie można polecić ten obiekt, wątpliwości budziła jedynie czystosć kurz na podłodze, pod łoźkiem. I nie dzialajaca kuche nka. Tak jak ktos juz napisal wlascicielka mila wszystko wytłumaczyła. Dodano: 30.08.2015

• Znakomity
    Zbyszek Pobyt: kwiecień 2015

Wynajęliśmy pokój z żona na dwie noce i jesteśmy zadowoleni z pobytu. Warunki są dobre, pokój czysty, schludny i co najważniejsze pościel świeża i czysta... Gospodyni bar dzo miła, wytłumaczyła nam jak dojechać do poszczególnych miejsc. Jak za tą cenę bardzo polecam. Dodano: 29.04.2015

Wyróżnienia i nagrody

8 lat w serwisie

Lokalizacja

Łozy , 80-516 Gdańsk

Kontakt

Miejsca, które warto zobaczyć w okolicy