Wyjazd z Bierunia obok kościoła św Walentego.Jedziemy ul Chemików na południe w stronę mostu kolejowego, za mostem skręt w prawo ul Wita. Przed następnym mostem skręt w lewo kierunek Świerczyniec ul Złoty łan następnie ul Skośną. Przejeżdżamy na drugą stronę ul Barwnej wprost do lasu. Tą drogą dojedziemy do drogi Bielsko-Katowice musimy przedostać się na drugą stronę UWAGA duży ruch samochodów i dalej w kierunku Zameczku w Promnicach. Do zameczku nie wjeżdżamy kierujemy się dalej prosto i gdy napotkamy czerwony szlak skręcamy w prawo. Szlakiem tym dojedziemy do ul Bielskiej przejeżdżamy na drugą stronę i kierujemy się do ul Żorskiej, Zgody i Myśliwska. Następny wjazd do lasu jedziemy do momentu gdy musimy w... ybrać z trzech kierunków. Wybieramy środkowy. Gdy będziemy wyjeżdżali z lasu napotkamy tory przed tymi torami ok 30m droga skręca w lewo i tam się udajemy jest to ul Aleksandra Puszkina. Po delikatnym podjeździe skręcamy w ul Zjednoczenia. Po przejeździe przez ul Pszczyńską, tutaj zobaczymy pierwszy raz hałdę, ul Łaziska, Wyrska, Wincentego Pstrowskiego, jest to jeden dłuuugi zjazd dotrzemy w okolice hałdy. Po minięciu kopalni z prawej strony będzie ul Zwycięstwa, a my skręcamy w lewo w stronę zabudowań. Ostatni taki stary zniszczony budynek mieszkalny mijamy z prawej strony i krzakach, tak na wprost,odnajdujemy krótką ścieżkę która zaprowadzi nas do drogi na szczyt hałdy. Miłego wjazdu i widoków.

• 5/5
    Wrażenia z przejazdu
    3/5
    Trudność trasy

Trasa łatwa tylko sam wjazd może sprawić problem mało wprawnym w jeździe pod górki. Ale można rower wprowadzić daleko nie ma, a widoki przy ładnej pogodzie gwarantowane