Start z Błoni na mostku na Rudawie. Jedziemy do świateł i w lewo i zaraz w prawo w ul.Hofmana i pod górę na Kopiec Kościuszki. Potem w kierunku Zoo i kopca Piłsudskiego, ale za Zoo kierujemy się w lewo w dół w kierunku klasztoru na Bielanach. Z klasztoru znowu w dół wzdłuż winnicy. Na głównej drodze w prawo do Kryspinowa, gdzie znajdujemy Greenway- zielony szlak rowerowy , który prowadzi nas aż do podnóża zamku Rudno. Na zamek żółtym, pieszym szlakiem cięzkie podejście, ale z zamku przez Rudno do Tęczynka bardzo fajnym asfaltem. Tutaj kierujemy się na Siedlec i Dubie w którym skręcamy do Szklar. W Szklarach skręcamy w prawo na niebieski szlak w kierunku kościoła. Jedziemy do Łaz gdzei znowu wpadamy na zielo... ny szlak, który sprowadza nas na dno Doliny Będkowskiej. Zjeżdżamy doliną. Za stawami hodowlanymi skręcamy w lewo pod górę i dostajemy się na drogę do Będkowic, w których za remizą skręcamy w prawo w Dolinę Kobylańską. Zjeżdżamy. W Kobylanach skręcamy w lewo i do Bolechowic. Tutaj możemy skręćić do Doliny Bolechowickiej. Potem wracamy na niebieski szlak do Zabierzowa. Prze Zabierzowem szlak ginie w polu kukurydzy więc trzeba trochę uważać. W Zabierzowei na DK 79 a potem w lewo na DW do Kryspinowa.

• Trasa do przejechania ma jeden dzień, ale jak ktoś chce coś po drodze zobaczyć to lepiej podzielić na dwa dni z noclegiem w okolicy Doliny Będkowskiej

maaniek • 19.11.2011

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.