Jazdę rozpoczynamy w Nowej Rudzie-Słupiec przy przejeździe kolejowym. Ruszamy w stronę Nowej Rudy drogą 381. Po około 5km na rondzie skręcamy w prawo na obwodnicę i po 700metrach znów w prawo w kierunku Woliborza, na końcu którego na rozwidleniu Srebrna Góra - Dzikowiec - Bielawa skręcamy w lewo na Bielawę. Stąd zaczynamy pierwszą wspinaczkę aż do przełęczy woliborskiej (711m n.p.m.)Po około 3km zjazdu od szczytu trafiamy do Jodłownika kontynujemy jazdę główną drogą aż do samej Bielawy. Zjeżdżamy w dół główną ulicą miasta aż do ronda na którym wybieramy 3-ci zjazd na Pieszyce i trzymamy się cały czas tego kierunku zgodnie z drogowskazami. W pieszycach dojeżdżamy do głownej drogi nr 383 i skręcamy w lewo dro... gowskaz na Rościszów przez który przejeżdżamy główną drogą w kierunku Walimia. Tam zaczyna się druga wspinaczka aż do przełęczy Walimskiej (755m n.p.m.) Zjeżdżając ze szczytu do centrum Walimia na pierwszym skrzyżowaniu skręcamy w lewo w kierunku Sokolca i Nowej Rudy skąd czeka nas trzeci długi podjazd dobrej jakości drogą aż do przełęczy w Sokolcu (754m n.p.m.) Jedziemy przez Walim, Rzeczkę, Sokolec z pięknym widokiem na wyciąg narciarski po prawe stronie. Z Sokolca mamy długi, szybki, kręty zjazd w kierunku Ludwikowic. Tam trafiamy na rozwidlenie kierując się w lewo drogą 381 w kierunku Kłodzka. Tutaj ponownie czeka nas kilkukilometrowy odcinek główną drogą przez kilka wzniesień w centrum Nowej Rudy aż do ronda gdzie kierujemy się pierwszym zjazdem w prawo dalej w stronę Kłodzka. Po 1600 metrach ostatniej wspinaczki do stacji benzynowej już tylko 2,5kilometra szybkiego zjazdu w dół w kierunku mety w Nowej Rudzie - Słupcu. Reasumując jest to bardzo malownicza jednakże trudna trasa. Wspinamy sie aż trzykrotnie na przełęcze w górach sięgające ponad 700m n.p.m. Aby ją pokonać z pewnością potrzebny jest wcześniejszy regularny trening na rowerze i umiejętność rozłożenia sił na 3 solidne kilkukilometrowe podjazdy. Widoki na trasie zapierają dech w piersiach. Jskość nawierzchni bardzo dobra. Polecam tym którzy

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.