Trasa szosowa i gruntowa . Start w miejscowości Kałków w rejonie kościoła w kierunku miejscowości Łąka. Przez ok. 1,5 km poruszamy się wzdłuż Kałkowa po płaskim terenie, a następnie 150 metrów wspinaczki pod górę, aż do miejscowości Łąka. Tam skręcamy w lewo, a po przejechaniu 100 metrów w prawo .W miejscowości Łąka mamy możliwość zobaczenia byłego przejścia granicznego. W chwili obecnej otwarty szlaban graniczny i przejście do Czech znajduje się miejscowości Vidnava. Droga prowadzi przez park krajoznawczy z dużą ilością fauny i flory. Po przejechaniu 3 km droga asfaltową do miejscowości Jarnołtów. W Jarnołtowie skręcamy w lewo gdzie od razu zaczyna sie prawdziwa męczarnia nóg i wspinaczka do miejscowoś... ci Kijów gdzie po przejechaniu 350 metrów skręcamy w lewo i dalsza wspinaczka do Nadziejowa. W miejscowości Nadziejów można odpocząć zwiedzając częściowo zalane kamieniołomy. Dalej jedziemy już po płaskim terenie i lekko w dół do miejscowości Koperniki gdzie po przejechaniu tejże miejscowości skręcamy w lewo i kierujemy się do miejscowości Kwiatków pozostawiając po prawej stronie jezioro Nyskie. Następnie wjeżdżamy do Bukowa. Trasa w miejscowości Buków prowadzi w rejonie nieczynnej kolejki wąskotorowej, przy trasie pozostałości po dworcach - przytankach kolejowych. niezmienionym .Z miejscowości Buków poprzez płaską 2,5 km drogę jedziemy do Kałkowa, gdzie kończymy przejażdżkę rowerową. Na całej trasie będziemy mogli podziwiać piękne widoki. Polecam i zapraszam.

• Jak dla mnie ta trasa jest super. Trochę wspinaczki i trochę jazdy na odprężenie nóg.

zdz20 • 05.01.2010

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.