Goworów - Jodłów - Nowa Wieś

Start pętli rozpoczynamy na krzyżówce, jadąc ciągle szlakiem niebieskim w kierunku Jodłowa. Jadąc wzdłuż wsi można zaobserwować kilka zabytków architektonicznych, jak i również wiele ciekawych skałek, znajdujących się zarówno przy samej drodze jak i w oddali. Dojeżdżając do Jodłowa, skręcamy w lewo jeszcze przed samą wioską, cały czas jadąc niebieskim szlakiem, zjeżdżając z drogi asfaltowej na szutrową, czasami zamieniającą się w błotnistą (szczególnie podczas opadów deszczu, czy kilka dni po opadach). Przejeżdżamy w okolicach Przełęczy Puchacza, po czym zjeżdżamy w dół aż dojedziemy do drogi asfaltowej w Nowej Wsi, a tam już tylko zakręt w lewo za przystankiem autobusowym, i drogą w prawo mijając kościół po le... wej stronie dojeżdżamy do Goworowa, mogąc sobie w sklepie po prawej zakupić coś do picia, jeśli tego nie zrobiliśmy na starcie ;)

• Praktycznie cały czas bardzo ciężki podjazd, aż po dojechaniu do Przełęczy Puchacza i krzyżówki na Śnieżnik, gdzie skręcamy na żółty szlak. Momentami polecam prowadzenie roweru, no chyba, że ktoś jest na tyle wytrwały i przejedzie całą trasę to PEŁEN SZACUN ;)

cycq • 10.08.2011

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.