Jazdę rozpoczynamy w Nowej Rudzie-Słupiec przy przejeździe kolejowym. Ruszamy w stronę Nowej Rudy drogą 381. Po około 5km na rondzie skręcamy w prawo na obwodnicę i po 700metrach znów w prawo w kierunku Woliborza, w centrum którego na skrzyżowaniu skręcamy w lewo zgodnie z drogowskazem "Przygórze". Wspinamy się lekko do Przygórza przejeżdżając przez szczyt w okolicy firmy ZPAS kierując się w dół do Jugowa. Z centrum Jugowa zaczynamy wspinaczkę w kierunku przełęczy Jugowskiej (805m n.p.m.) Ze szczytu pędzimy w dół do Kamionek jadąc zgodnie z drogowskazami w kierunku Pieszyc. W centrum Pieszyc skręcamy do Bielawy. W Bielawie znów skręcamy w prawo w kierunku Jodłownika. Tam rozpoczynamy kolejną wspinaczkę aż d... o przełęczy Woliborskiej (711m n.p.m) Ze szczytu zjeżdżamy w dół w kierunku Nowej Rudy. Dojeżdżając do skrzyżowania Nowa Ruda - Dzikowiec - Srebrna Góra jedziemy prosto na Dzikowiec. W Dzikowcu na skrzyżowaniu skręcamy w prawo w kierunku Nowej Rudy - Słupca, przejeżdżając osiedle 30-lecia kończymy przejażdżkę przy przejeździe kolejowym, gdzie zaczynaliśmy. Reasumując jest to bardzo malownicza jednakże trudna trasa. Wspinamy sie dwukrotnie na przełęcze w górach z których jedna sięga ponad 800m n.p.m. Aby ją pokonać z pewnością potrzebny jest wcześniejszy regularny trening na rowerze i umiejętność rozłożenia sił na 2 solidne kilkukilometrowe podjazdy. Widoki na trasie zapierają dech w piersiach. Jskość nawierzchni dobra.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.