Trasa asfaltowa Długość 75 km Trudność: jak na trasę asfaltową dość trudny i niebezpieczny zjazd z Karłowa do Machova, bardzo zniszczoną drogą. Ulica od Karłowa do Chocieszowa też dość dziurawa. Typ roweru: z racji nawierzchni polecam co najmniej trekking, albo górski. Trasa bardzo dobra do jazdy w obie strony, zaczynamy w Kudowie, ale można zaczynać gdzie się chce, za równo w Karłowie, Radkowie, czy Wambierzycach. Często używam jej do treningów na szosie. Trasa to takie dwie duże pętle i dwa duże podjazdy i zjazdy. Na dole jest profil. Ja zaczynam w Kudowie, szosą stu zakrętów, 10 km podjazd do Karłowa. NIE SKRĘCAMY W LEWO NA ŁĘŻYCE. Dopiero za znakiem Karłów, przed samym miasteczkiem skręcamy w ... prawo. Tutaj jedziemy cały czas asfaltem. NIE WJEŻDŻAMY W ZIELONY SZLAK ROWEROWY. (Kiedy indziej opiszę tą ścieżkę). Cały czas lekko w dół. Jak dojedziemy do Batorówka, skręcamy w lewo. Kierujemy się do Niwy. Jak dojedziemy do ulicy 388 pomiędzy Polanicą a Wambierzycami. Skręcamy w lewo i jedziemy pięknym asfaltem do Wambierzyc, Radkowa i z powrotem szosą stu zakrętów podjazdem do Karłowa. W samych Wambierzycach mamy kilka ciekawych rzeczy do zwiedzenia W Karłowie skręcamy w prawo na Ostrą Górę a następnie przez przejście polsko-czeskie do Machova. Uwaga dość niebezpieczny, szybki zjazd z ostrynmi zakrętami i dziurami. Dalej przejeżdżamy przez cały Machov, w Niskiej Serbskiej skręcamy w lewo, ulicą przy takim ciemnym lesie. Następnie znowu w lewo do Vysokiej Serbskiej, krótki strasznie stromy brukowy podjazd. Z Vysokiej Serbskiej główną ulicą w dół, do Zlicka, potem w lewo do Zdarek i Dalej prosto aż do zakładu Elektro Drapac. Tutaj w lewo przez mostek i ścieżką rowerową do Słonego i przez Słone do Kudowy. Więcej tras z okolic kudowy na moim blogu http://trasyrowerowekudowa-zdroj.blogspot.com/

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.