Willa Wiktoria Lipowa 17A, Międzyzdroje

Lipowa 17a, 72-500 Międzyzdroje
Prywatna łazienka
Bezpłatna zmiana terminu
Stworzony dla rodzin z dziećmi

O obiekcie

Zapraszamy do wypoczynku w naszych pokojach gościnnych.

Honorujemy bony turystyczne.

Oferujemy Państwu pokoje z łazienkami 2-, 3-, 4-osobowe oraz apartament z kuchnią i łazienką.
Obiekt znajduje się blisko centrum miasta, w cichej, spokojnej uliczce, ok. 650 m od promenady i głównych atrakcji Międzyzdrojów.

Wszystkie pokoje posiadają własną łazienkę i TV. Goście mają dostęp do bezprzewodowego internetu.

Do dyspozycji gości jest:
- lodówka
- czajnik
- naczynia oraz sztućce
- duży taras z grillem, stolikami i leżakami do opalania.

Odległości od ważniejszych punktów w mieście:

* komunikacja (PKP/PKS/BUS/TAXI) - 600m;
* plaża - 650m (dojście ok. 10-12min);
* promenada 550m;
* stołówka/jadłodajnia - 300m;
* centrum miasta (restauracje, sklepy, banki, itp.) - 400 - 800m;
* kościół - 200m;
* poczta - 700m;
* sklep całodobowy - 250m;
* plac zabaw, 250 - 650m;
* park - 300m;
* Muzeum przyrodnicze - 500m
* oceanarium - 800m
* dyskoteki - 800 - 1200m

Ceny uzależnione są od sezonu, ilości osób i długości pobytu.

Zaczynają się od 40 zł/dobę od osoby w pokojach w okresie zimowym oraz od 60 zł/dobę od osoby w sezonie letnim.

Wynajęcie apartamentu kosztuje od 140 zł/dobę w okresie zimowym.
Przy dłuższych pobytach cena może być negocjowana.

Doba zaczyna się o godzinie 16.00 w dniu przyjazdu, a kończy o godzinie 11.00 w dniu wyjazdu.

Rezerwacja i ustalenie dostępności wolnych terminów odbywa się tylko drogą telefoniczną!
Informacja 6066... Pokaż numer


Zapraszamy.

Skontaktuj się

Skontaktuj się

Przydatne informacje

Zameldowanie Po 16:00
Wymeldowanie Przed 11:00
Zwierzęta
Zwierzęta nie są akceptowane
Palenie
Palenie jest zabronione
Akceptowane formy płatności
Gotówka, przelew
Inne
W celu rezerwacji prosimy tylko o kontakt telefoniczny pod nr tel.6066... Pokaż numer.
W takim przypadku na bieżąco możemy sprawdzić dostępność wolnych terminów i ustalenia z Państwem warunków rezerwacji.
Przyjmujemy w rozliczeniu bony turystyczne.
Zapraszamy.

Udogodnienia

Opinie gości

7.4

Dobry!
na podstawie 3 opinii Dodaj opinię
  • Lokalizacja:
    (7.3/10)
  • Wyposażenie:
    (7.3/10)
  • Czystość:
    (7.3/10)
  • Obsługa:
    (7.3/10)
  • Jakość a cena:
    (7.3/10)
Stworzony dla rodzin z dziećmi
  • Magdalena M.
    Pobyt: czerwiec 2022
    2

    Wpłaciłam zadatek/zaliczkę w kwocie 200zł - jednak z powodu choroby syna musiałam zrezygnować. Zapytałam co w takim razie z pieniędzmi - otrzymałam odpowiedź ,że w myśl artykułu(.....) zadatek przepad ... a w 100% kwocie. Jednak na stronie, na której się znajdujemy jest napisane, że - Bezpłatne odwołanie rezerwacji przed wpłatą zadatku. Po wpłacie zadatku opłata rezygnacyjna wynosi 30% wartości rezerwacji. Dorabianie się na cudzych pieniądzach , zdecydowanie nie polecam. Z resztą czytając opinie na innych portalach na temat tego obiektu, wydaje się, że pozostawia on wiele do życzenia. 200zł za dobę w takiej ruderze to trochę za dużo. Zdecydowanie opiszę tą sprawę na internecie aby ostrzec innych oraz do administratorów strony , aby wyciągnąć z tego konsekwencje prawne. Nie polecam.

    Dodano: 27.06.2022
  • Andrzej Tomczak Gospodarz obiektu
    W nawiązaniu do tego co Pani napisała, niestety nic nie zgadza. 1. Na jakiej podstawie wystawia Pani opinię za czystość, obsługę, jakość a cena, wyposażenie czy lokalizacja. Nie była Pani u nas nigdy, więc skąd Pani wie jak jest obecnie. 2. Sprawa zadatku, na naszej tutejszej stronie, jest dokładnie opisana i nie wiem skąd Pani wzięła powyższe informacje. W zakładce "anulowanie rezerwacji" jest jasno napisane jakie są zasady rezerwacji i anulacji. Cytat: "Odwołanie rezerwacji: Bezpłatne odwołanie rezerwacji przed wpłatą zadatku. Po wpłacie zadatku opłata rezygnacyjna wynosi 30% wartości rezerwacji." Nawet link który łaskawie Pani przysłała SMS-em do mnie to potwierdza. Proszę dokładnie doczytać ze zrozumieniem. Od lat nic się nie zmieniło. 3. Podczas rozmowy zaproponowałem Pani zmianę terminu na dogodny dla Pani, niestety to, nie wiedzieć czemu, Panią rozzłościło w nienaturalny sposób. 4. To, że Pani syn zachorował, poinformowała mnie Pani SMS-em. Niestety co drugiej osobie, która chce zrezygnować na kilka dni przed rezerwacją choruje dziecko, czego niestety my nie możemy zweryfikować. Nacinając się w wielu wypadkach m.in. z tego powodu proponujemy zmianę terminu, co też uczyniliśmy. Zatem wbrew temu co Pani napisała pieniądze Pani nie przepadłyby. 5.Jak Pani napisała "wydaje się" jest bardzo trafnym stwierdzeniem. "Wydaje się", że ktoś tutaj kłamie i mając dokładną wiedzę i opis, nie jestem to ja. Dlatego proszę nie pisać opinii, skoro nie zna Pani naszego obiektu. Z pewnością nie jest to Marriott ani nawet hotel czterogwiazdkowy, niemniej standard mamy przyzwoity, który większości naszych gości dotychczas odpowiadał. Ale oni byli i sprawdzili, w przeciwieństwie do Pani. Przykre, że Pani pisze opinię, nie wiedząc nic o nas i naszym obiekcie. Niemniej internet wszystko przyjmie. Wszystkim Pani przypina łatkę nic nie wiedząc? Pani uważa, że to w porządku? 7. Przesłała Pani również SMSa, że za zadatek odbierze Pani rachunek, dokładnie w terminie, kiedy z powodu choroby syna, zrezygnowała Pani z pobytu w naszym obiekcie. Czyli znowu jest "jakieś" przekłamanie w Pani "zeznaniach". 8. Rezerwacja z której Pani zrezygnowała, dokonana była na termin za kilka dni. O ile choroba syna jest rzeczywistym powodem Pani rezygnacji, to jest możliwy zwrot, o czym nie mogłem Pani poinformować w związku ze słowotokiem, jakim Pani mnie zarzuciła. Jak wcześniej już wspomniałem, co druga osoba dzwoniąca do właścicieli obiektów, w przypadku rezygnacji podaje powód choroby dziecka. Rozumiemy to, że choroba nie wybiera, ale nauczeni doświadczeniem, musimy trzymać się pewnych zasad. Proszę zatem przesłać do nas zaświadczenie od lekarza o rzeczywistej chorobie syna, to zwrócimy Pani zadatek.
    Dodano: 27.06.2022
  • MaNgorzata B.
    Pobyt: lipiec 2021
    10

    Wyjątkowy!

    Wrocilismy wczoraj z urlopu.własciciele bardzo mili.polecam i chętnie wrócę w to miejsce jak będziemy w Międzyzdrojach.Polecam

    Stworzony dla rodzin z dziećmi
    Dodano: 12.07.2021
  • Andrzej Tomczak Gospodarz obiektu
    Dziękujemy za opinię pozytywną. Zapraszamy w przyszłości.
    Dodano: 12.07.2021
  • Szymon M.
    Pobyt: lipiec 2020
    10

    Wyjątkowy!

    polecam bardzo to miejsce. Czysto, cicho i warunki idealne, właściciele bardzo dbający o gości.

    Dodano: 02.08.2020
  • Andrzej Tomczak Gospodarz obiektu
    Dziękujemy za pozytywną opinię. Zapraszamy ponownie.
    Dodano: 02.08.2020

Lokalizacja

Lipowa 17a, 72-500 Międzyzdroje

W pobliżu

  • Sklep spożywczy/supermarket 200 m
  • Restauracja 400 m
  • Przystanek 650 m
  • Dworzec 700 m
  • Szpital 25 km
  • Kawiarnia / bar 400 m
  • Lotnisko 70 km
  • Aquapark 40 km
  • Park rozrywki 40 km
  • Jezioro 9 km
  • Morze 650 m
  • Plaża 650 m
  • Deptak 650 m

Miejsca, które warto zobaczyć w okolicy

Noclegi w podobnych lokalizacjach

Szukaj wygodnie

Stawiamy na proste i wygodne rozwiązania w wyszukiwaniu noclegów. Użyj praktycznych filtrów. Zarezerwuj online lub zadzwoń do gospodarza.

Rezerwuj bezpiecznie

Obsługa instytucji płatniczej, weryfikacja obiektów i ochrona transmisji certyfikatem SSL to gwarancja bezpieczeństwa transakcji.

Oszczędzaj pieniądze

W Noclegowo nie ma opłat za obsługę rezerwacji, a przejrzystość cen to nasz priorytet. Łączymy komfortowy wypoczynek z przystępnymi cenami.