Trasę rozpoczynamy w centrum Węgierskiej Górki, skąd kierujemy się na południe, w stronę Ciśca. Jedziemy około 4 km mijając po drodze liczne wiejskie zabudowania. W Ciścu po prawej stronie możemy zobaczyć stary, zabytkowy kościółek. Dojeżdżamy do Milówki, gdzie na rondzie skręcamy w prawo. Po około kilometrze pedałowania przed nami ukazuje się niecodzienny widok - ogromny wiadukt w Milówce. Jest to największy obiekt tego typu w Polsce. Warto poświęcić chwilę i stanąć na jego szczycie, aby popodziwiać okoliczne krajobrazy. Pod wiaduktem skręcamy na skrzyżowaniu w lewo. Jadąc w prawo wjedziemy na drogę ekspresową, na której zabronione jest poruszanie się rowerów. Kontynuujemy lekką wspinaczkę rowerową aż d... o skrzyżowania w Lalikach. Tam przejeżdżamy główna drogę na drugą stronę. Na rondzie w Lalikach musimy uważać, aby skręcić w prawo na starą drogę, zamiast na ekspresówkę. Po 2 km dojeżdżamy do Zwardonia, gdzie musimy odbić na centrum. W tym celu musimy skręcić w drogę pod wiaduktem, koło stacji benzynowej. Po chwili jesteśmy w Zwardoniu. Przed nami przepiękny widok na Słowację.

• Przyjemna trasa i piękne widoki :))

aneczka • 16.04.2011

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.