OZNAKOWANIE: Bez znaków, fragmenty trasy wiodą szlakami pieszymi. KOMUNIKACJA PUBLICZNA: Kabaty - stołeczne metro, Chynów - stacja kolejowa na linii Radom - Warszawa. Proponowana trasa prowadzi granicą dwóch krain: Równiny Warszawskiej i Doliny Środkowej Wisły. Metro Kabaty Ze stacji metra ścieżka rowerowa prowadzi w stronę ul. Wąwozowej i dalej do Lasy Kabackiego. Park Kultury i Wypoczynku Po lewej stronie mijasz gajówkę, a po chwili wjeżdżasz na otwarty teren. Na skraju lasu znajdują się wiaty wypoczynkowe i plac zabaw dla dzieci, a droga w lewo prowadzi w głąb Parku Kultury i Wypoczynku. Jedź dalej prosto skrajem lasu, który po chwili ustąpi miejsca ogrodzeniu. To Ogród Botaniczny PAN. Od pewnego czasu ... Twojej trasie towarzyszą znaki zielone. Skręć za nimi w lewo. Ulica Prawdziwka, a następnie ulica Borowa - sprowadzą Cie w dolinę Wisły. Klarysew Po przeciwnej stronie ruchliwej ul. Warszawskiej stoi charakterystyczny budynek dawnej stacji kolejki wąskotorowej, która jeszcze kilkadziesiąt lat temu woziła pasażerów z Piaseczna do Wilanowa. Skręć w prawo - w ulicą Warszawską - i ścieżką rowerową jedź w stronę centrum Konstancina. Rondo Skręć w lewo, w ulicę Piaseczyńską. Znowu możesz jechać ścieżką rowerową. Po ok 1 km napotkasz znaki niebieskie. Skręć za nimi w lewo. Szutrowa droga prowadzi w stronę mostku na Jeziorce i dalej do Parku Zdrojowego w Konstancinie. Park Zdrojowy Znaki niebieskie prowadzą przez najstarszą, willową część miejscowości - ulicami Matejki i Mickiewicza. Po chwili niska zabudowa ustępuje miejsca blokom. Wjeżdżasz na krawędź doliny Wisły. W dole rozpościera się gęstwina rezerwatu "Łęgi Oborskie". Jedź dalej prowadząca u podnóża skarpy ul. Literacką. Pałac w Oborach Po lewej stronie mijasz malowniczą aleję, prowadzącą do dworu w Oborach. Jedź cały czas główną droga, która łagodnie zakręci w lewo i skieruje się na wschód, w stronę koryta Wisły. Przetniesz ciemny olszowy lasek (rezerwat "Łyczyńska Olszyna") i wyjedziesz na otwartą przestrzeń. Prosta jak strzała droga prowadzi do miejscowości Gassy. Gassy Wjedź na wał wiślany i kieruj się na południe. Po mniej więcej kilometrze odbija w prawo wąska polna droga. Jadąc nią, miniesz wieś Piaski, a po chwili przetniesz starorzecze Wisły. Na znajdującym się zaraz za wodą rozjeździe w Ciecieszowie skręć w lewo. Znaki żółte poprowadzą Cię polnymi drogami do Dębówki. Dębówka Na skrzyżowaniu znaki żółte skręcają w lewo, w stronę Wisły. Ty jedź dalej - prosto. Asfaltowa droga prowadzi wśród sadów i plantacji do Podłęcza, a dalej wzdłuż wału, przez Wólkę Dworską. Koniecznie wyjdź na wal, który oddziela Cię od jednego z najpiękniejszych mazowieckich widoków. Z nowymi siłami jedź dalej na południe. Szosa przecina wal i prowadzi pod wiaduktem kolejowym. Góra Kalwaria Nagrodą za męczący podjazd ul. Lipkowską jest rozległy widok na doliną Wisły. Centrum miasta wyznaczają wysokie wieże kościelne. Dojedziesz do nich, skręcając w prawo, w ul. Szpitalną, a następnie w lewo, w ul. Pijarską. Za kościołem skręć w prawo i brukowaną ulicą św. Antoniego zjedź stromo w dól. Dalej czeka na Ciebie mostek na rzece Cedron i tunel pod ruchliwą szosą nr 50. Asfaltowa szosa prowadzi dalej wzdłuż wału. Tam, gdzie go przecina, jedź dalej prosto żwirówką. Kieruj się oznakowaniem zielonego szlaku. Po chwili zza otaczających Cię drzew owocowych dostrzeżesz wieże Czerska. Po dojechaniu do asfaltu skręć w prawo. Na stromym podjeździe trzeba wytężyć mięśnie. Czersk Zaraz po wjechaniu na skarpę skręć w lewo. Ścieżka przez teren przykościelny prowadzi do zamku. Na jego teren można wejść z rowerem. Tuż obok zamku leży senny rynek, który opuszczamy, kierując się na południowy zachód, do szosy prowadzącej do Tarnobrzega. Wjeżdżając na nią, skręcamy w lewo i pedałujemy ruchliwą drogą przez półtora kilometra. Za mostkiem, na rzeczce Czarnej znajduje się skrzyżowanie. W prawo prowadzi asfaltowa droga do Wincentowa. Wybierasz szutrówkę do Pęcławia, odchodzącą na południowy zachód, po przekątnej między dwiema szosami. Po niedługim czasie na drodze pojawi się asfalt. Pęcław Na skrzyżowaniu skręć w prawo, a po stu metrach w lewo, w szutrową drogę prowadzącą na południowy zachód. Kilometr dalej - na rozwidleniu - wybierz prawą odnogę. Jedziesz teraz wąską polną drogą wśród malowniczych sadów. Po dwóch kilometrach na drodze pojawia się żwir, a po kolejnym tysiącu metrów dojeżdżasz do asfaltu. Skręć w prawo. Machcin Na skrzyżowaniu skręć w lewo. Po 3 km wjedziesz między domy wsi Jakubowizna. Półtora kilometra dalej droga przecina tory kolejowe. Nie skręcaj jeszcze na stacje - warto nadłożyć kolejne kilometry i zajrzeć do Chynowa. Kościół w Chynowie Stacja Chynów

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.