Start rozpoczynamy w zabytkowym mieście Biecz. Stąd kierujemy się drogą gminną stronę Gorlic. W miejscowości Libusza zaraz obok restauracji MIMOZA, skręcamy w lewo i kierujemy się cały czas prosto przez Libuszę (znajduje się tutaj zabytkowy drewniany Kościół). Potem jedziemy dalej Na Kryg w lewo, następnie w prawo na Wapienne. Tutaj jest mały ośrodek wypoczynkowy. Z Wapiennego, jedziemy do Sękowej i po dojechaniu do DW 977 skręcamy w lewo w kierunku Małastowa(w Małastowie i Gładyszowie możemy natrafić na cmentarze wojenne z 1 Wojny Światowej oraz na stadninę koni huculskich). W Małastowie odbijamy delikatnie w lewo(tuż przed rozpoczynającym się stromym podjazdem), dzięki temu omijamy długie górskie serpenty... ny. Po przejeździe przez pozostałości miejscowości Czarne dojedziemy do Radocyny( warto zrobić tu postój choć nie ma tam sklepu). W Radocynie skręcamy w prawo do Koniecznej. w Koniecznej skręt w lewo i po kilkuset metrach znajdziemy się po stronie Słowacji. Na Słowacji kierujemy się cały czas prosto kierunek Bardejov. Po przejechaniu przez Zoborov, po prawej stronie będzie zjazd do Badrejovske Kupele - warto wstąpić do tego słowackicego ośrodka sportu i rekreacji. Zaraz dalej wjedziemy do Bardejova. (bardzo atrkacjyjne stara miasto - tanie jedzenie i picie). Z miasta Baredjov kierujemy się drogą nr 77 na Mokorluh, Rokytov i Tarnov. Za Tarnov`em skręcamy w prawo na północ na przełęcz Turowską. Po dojeździe na przełęcz warto zrobić sobie przerwę - zaraz znajdziemy się w Muszynce( kolejne małe uzdrowisko). Potem już jadąc kierujemy się przez Tylicz( duża liczba zabytków) do Krynicy-Zdroju. Tutaj warto zrobić dłuższą przerwę na smakowanie wody z pijalni. Można też przenocować w jednym z miejscowych pensjonatów. Z krynicy jedziemy ul. Sądecką, ale na skrzyżowaniu z DK 75 skręcamy w prawo na Mochnaczka Wyżna. Następnie w środku wsi skręcamy w lewo Czyrną i drogą polną jedziemy do góry, potem odbijamy w prawo ostro na Banicę. We wsi Banica, skręcamy w lewo na północ na Stawiszę. W miejscowości Stawisza jedziemy cały czas prosto doliną do Hańczowej, gdzie potem skręcamy w prawo w kierunku Wysowej. W Wysowej robimy postój na posilenie się i uzupełnienie wody z uzdrowiska. Przy wyjeździe z Wysowej kierujemy się pod górę w okolice hotelu i uzdrowiska(jest widoczne na stoku południowym Jaworzynki Wysowskiej. mijamy uzdrowisko i lokalną drogą jedziemy w kierunku lasu. W lesie droga skręca delikatnie w lewo przez co przy wyjeździe z lasu będziemy mogli podziwiać piękno doliny Wysowej. Zjazd z góry prowadzi prosto do Hańczowej, gdzie skręcamy w prawo i kierujemy się na północ, na Skwirtne, co oznacza kolejny podjazd lokalną dróżką pod górę. Po zjeździe do Skwirtnego skręcamy w lewo na Kwiatoń i kierujemy się prosto do Uścia Gorlickiego ( tam początek ma zalew Klimkówka). Potem pozostaje nam podjazd pod Klimkówkę ( po prawej stronie ciągnie się cały czas zalew Klimkówka-można tam zjechać i odpocząć w lokalnym barze, lub wypożyczalni sprzętu do żeglowania). W Klimkówce warto podjechać pod samą zaporę-widok jest rewelacyjny, bo widać jak duże są wahania lustra wody na tym zalewie. Potem z Klimkówki kierujemy się drogą cały czas prosto - za mostem na Ropie skręcamy na Łosie. W łosiach skręcamy w lewo i jedziemy na północny wschód na Bielankę, gdzie cały czas trzymamy się drogi na Gorlice. Droga doprowadzi nas do skrzyżowania z DK 28-tu skręt w prawo na Ropicę Polską, Gorlice. Meta znajduje się w mieście -kolebce przemysłu rafineryjnego Gorlicach, na rynku. Odcinek wzdłuż DK 28 jest bardzo ruchliwy podobnie jak odcinek Konieczna-Baredjov, Baredjov-Krynica. Poza tym trasa poprowadzona została lokalnymi dróżkami i polnymi szlakami- bardzo popularnymi przez lokalnych mieszkańców. Warto podzielić trasę na 2 etapy z noclegiem w Krynicy. Duża liczba górskich podjazdów będzie dużą trudnością, ale odwdzięczy się widokami.

Ta trasa nie posiada jeszcze opinii.

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.