Jak mam czas po pracy i pogoda dopisuje to zamiast wracać trasą Targówek - Mokotów przez Stare Miasto robię sobie dłuższy wypad do domu. Przejeżdżam ul. Postępu przez Marynarską i kieruję się drogą rowerową w stronę Galerii Mokotów. Przecinam Wołoską i zjeżdżam ze ścieżki wzdłuż Wilanowskiej . Po lewej stronie jezdni jest wydeptana ścieżka przy parkingach i komisach aż do skrzyżowania z ul. Modzelewskiego, tu jadę do Puławskiej chodnikiem i przeprawiam się przez skomplikowany węzeł przejść dalej wzdłuż Wilanowskiej. Tak dostaję się na sam dół do Sikorskiego i jadę w lewo wzdłuż aleją , jest to droga rowerowa asfaltowa. Dojeżdżam do mostu Siekierkowskiego i odbijam w lewo wzdłuż Czerniakowskiej . Chodnik je... st szeroki i piesi i rowerzyści nie kolidują ze sobą. Tą drogą jadę już cały czas prost. Jest to Nadwiślański Szlak Rowerowy. Dopiero zjeżdżam na most Gdański gdzie też mam ścieżkę do samego Ronda Żaba . Tu objeżdżam rondo by znaleźć się przy Stacji BP i dalej jadę już pomiędzy blokami, za stacją w prawo ul. Biruty, w lewo Świdnicą, w prawo Oszmiańską, w pierwszą w lewo ul. Witebską, przecinam Ossowskiego i dojeżdżam do Teatru Rampa w parku , z tą przez park dostaję się jadąc w prawo do Remiszewskiej , w lewo Myszkowską, w prawo Szczepanika i w prawo w Janinówkę.

• Jedzie się wzdłuż ruchliwych ulic, ale chodniki są szerokie i bardzo przyjmy zjazd Wilanowską.

monia-mtb • 11.08.2011

Ta trasa nie posiada jeszcze oceny.