Zapoznaj się z zaleceniami dotyczącymi podróży w związku z COVID-19. Dowiedz się więcej.
Widok na kościół w Zabierzowie, autor: azbest87
Droga przez Lisią, autor: azbest95
Droga na Grochowiczną w śniegu, autor: azbest87
Na ścieżce nad zalewem , autor: azbest87
Akurat trafiliśmy na piękny zachód słońca. Zdjęcie niestety nie oddaje tego co widzieliśmy., autor: ~arek_turon
Słońce jeszcze nie zaszło i kładkę w całej okazałości widać. Zdjęcie z rzeszowskiego brzegu., autor: ~arek_turon
extrans
, autor: ~stowarzyszeniebns
Widoczek 1, autor: Maciek Kiebala
autor: Maciek Kiebala
autor: dmj_rze

Bzianka-Wola Zgłobieńska- Babia Góra

początkowo dość nudna trasa prosto z Bzianki do Woli, potem odbijamy w lewo i ciągnący się parę kilometrów asfaltowy podjazd, ładne widoki niestety za plecami. Następnie wjeżdżamy do lasu, ciągle lekki podjazd, za lasem skręcamy w lewo (w drogę która początkowo jej nie przypomina) i szutrem objeżdżamy las. Dojeżdżamy do drogi asfaltowej jedziemy lekko w lewo, potem wjeżdżamy w drogę na ścinkę drzew jakieś przyjemne 2km zjazdu przez las, stromy podjazd i wyjeżdżamy na zieloną ścieżkę która przez las poprowadzi nas do Babiej Góry zjazd przez serpentyny, ciasnym asfaltem. Wyjeżdżamy w Lutoryżu, można odbić z głównej i jechać równolegledo niej, bądź jechać wśród spalin i tirów. Trasa jak zawsze przejdzie przez ścieżkę rowerową nad Wisłokiem i powrót obwodnicą. Rysunek na mapie jest dość orientacyjny, ponieważ brakuje tych ścieżek którymi jechałam.