Noclegi nad Jeziorem Białym

Ostatnio dodane opinie

07.01.2018

Marta Jam

Świetne miejsce na wypoczynek z dzieciakami. Oferta dokładnie wg opisu, działka ogrodzona z bezpiecznym parkingiem. Bardzo dobra restauracja. Byliśmy tam w sierpniu 2017 roku. Korzystaliśmy z restauracji, która oferowała bardzo dobre wyżywienie. Pokoje wygodne, czyste, bardzo dobrze wyposażone. Jest dokładnie to co napisano na stronie internetowej. Wyjątkowo duże łazienki. Fajne tarasy z meblami ogrodowymi. Blisko do jeziora, gdzie jest strzeżona plaża. Ogólnie polecam.

05.01.2018

Marcin Kosiński

To był nasz trzeci urlop w Okunince. Znajomi polecili nam Babie Lato. zawsze mieszkaliśmy w domkach. Niestety w Okunince z domkami jest bardzo różnie i trzeba uważać, bo wiele z nich pamięta jeszcze czasy PRL. Ogólnie jest to super miejscowość na wczysy z dzieciakami. jeżeli chodzi o Babie Lato to bez zastrzeżeń. Ośrodek jest ogrodzony i bezpieczny. ma duży parking za budynkiem. Jest też miejsce na grilla i trampolina dla dzieci. Nasz pokój rodzinny był całkiem ok. Duży, miał około 25 metró, łóżka wygodne, do tego sofa, radio, tv, naczynia, lodówka. Całkiem spora łazienka z kabiną prysznicową. bardzo fajnym pomysłem jest taras przed pokojem, na którym spokojnie można zapalić papierosa, bo gospodzrze nie pozwalają palić w pokojach. Nasz pokój był bardzo dobrze utrzymany, czysty, co pewnie było tym łatwiejsze, że nie ma tam żadnych wykładzin, czy dywanów, tylko parkiet z terakoty. Olbrzymim plusem babiego lata jest bliskość do jeziora - około 3 minut do strzezonej i piaszczysto-trawaiastej plaży, a także niedaleko do centrum. trochę się obawialiśmy, że będzie głośno, ale nic z tych rzeczy. W nocy było cichutko. Fajne jest też i to, że gospodarze Babiego Lata dają swoim gościom bezpłatne wejściówki do parku wodnych dmuchańców czy do parku dmuchańców w centrum. zawsze to 50 dych dziennie oszczędzone, a nasz mały uwielbiał skakać na dmuchańcach w Szarku (to taka jakby dyskoteka i przestrzeń animacji dla dzieci w centrum. Aha, i jeszcze super restauracja w której się stołowaliśmy. Bardzo dobre śniadania i świetne obiady. Znajomi mówili nam, że najlepsze w Okunince i rzeczywiście potwierdzamy - super. ogólnie bardzo byliśmy z pobytu w Babim Lecie zadowoleni i na pewno tam wrócimy jeszcze tego lata.

12.10.2017

Mateusz Kuzawiński

Byliśmy w sierpniu 2017 roku. Mieszkaliśmy w pokoju rodzinnym. Pokój jest duży, ma około 25 metrów. Do tego łazienka całkiem duża i ładnie wykończona w glazurze i terakocie. Czysto i schludnie. Łóżka duże i wygodne, z komfortowymi materacami. Nasze dziecko spało na rozkładanej sofie i też było ok. W pokoju były fotele, stolik, szafa, lodówka TV i radio. Radio odbierało tylko Zetkę i Maryja. Taki urok terenów przygranicznych. W szafie były niezbędne sprzęty, naczynia, sztućce, szklanki, kieliszki i filiżanki. Czajnik bezprzewodowy. Nie ma ręczników, ale za to są leżaki i koc plażowy. Generalnie wszystko super. Do pokoju należał taras z meblami, na którym można było spokojnie siedzieć. Za budynkiem ogrodzony parking i wiata z grillem. Nasz synek jednak większość czasu bawił się na dziedzińcu, a i dla nas było to wygodne bo cały czas był na oku. cały teren jest bezpieczny i ogrodzony. Do centrum rzeczywiście idzie się ze 3 minuty, ale w nocy jest całkiem cicho. nad jezioro też idzie się 3 minuty. Bardzo miła i sympatyczna obsługa. Właściciel ma bardzo dużą wiedzę o okolicy i chętnie podpowiada co warto zobaczyć. fajne jest też i to, że dostaliśmy darmowe wejściówki na dmuchańce do Szarka. Niby drobiazg a sympatyczny. Doskonała restauracja. nad Białym najlepsza!!! Ogólnie wszystko super. Ośrodek godny polecenia.

termin pobytu: sierpień 2017
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z polityką prywatności Zamknij