Noclegi w Beskidzie Niskim

Ostatnio dodane opinie

J

Janina Nowaczyk

Na głównej ulicy pan Grzegorz umieścił drogowskaz z informacją; "Chutor Grzegorza 100m". Udaliśmy się we wskazanym kierunku i po 100 metrach zamiast Chutoru widzimy kolejny drogowskaz. Tym razem głosi; "Chutor Grzegorza 200m". No cóż, ktoś sobie robi jaja, ale jedziemy dalej. Mija 200 metrów i znowu zamiast Chutoru stoi kolejny drogowskaz. Tym razem z napisem; "Chutor Grzegorza 500m". Nie zamierzaliśmy sprawdzać co jest napisane na kolejnym drogowskazie, tylko zawróciliśmy i pojechaliśmy szukać noclegu gdzie indziej. Nie lubimy krętactwa i ściemniania.

termin pobytu: czerwiec 2017
M

Bardzo dobry pensjonat. Właściciele i obsługa sympatyczni. Wynajmowaliśmy cały drewniany dom w 4 rodziny. Z zewnątrz niepozorny, ale w środku standard wyposażenia bardzo wysoki - łazienki, drewniane meble, widać że niedawno po remoncie. Mogliśmy sami dogrzewać dom kominkiem - dodatkowa atrakcja. Korzystaliśmy też ze śniadań i obiadów - bardzo smaczna domowa kuchnia, świetne domowe sery. Nie zaobserwowałem jakiejś wielkiej walki przy szwedzkim stole o jedzenie (wcześniejsza opinia), jak czegoś na ciepło brakowało np. jajecznicy czy to wystarczyło poprosić o dorobienie. Jedyny minus dla nas że śniadania były dopiero od 9:00. Znajomi korzystali też z nauki jazdy konnej i byli zadowoleni - my akurat woleliśmy pochodzić po górach. Polecamy zwiedzić dolinę na wschód od Lipowca (Jasiel). Jeśli jeszcze kiedyś zawitamy w tę okolicę, to pewnie do Lipowca. Pozdrawiamy z Gdańska :)

termin pobytu: maj 2017
A

Agnieszka, Marcin i dzieci

Cudowne miejsce na wypoczynek z dziećmi. Dobra baza wypadowa do zwiedzania pobliskich miejscowości. Bardzo miły i życzliwy pan Gospodarz. W tutejszym domku spędziliśmy niezapomniane dwa tygodnie i strasznie żal było opuszczać to jakże przyjazne miejsce. Cisza, spokój i miła atmosfera. Gorąco polecamy.

termin pobytu: sierpień 2016
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z polityką prywatności Zamknij