Przydatne informacje
Zwierzęta
Zwierzęta są akceptowane
Palenie
Palenie jest zabronione
Akceptowane formy płatności
Gotówka,
przelew
Możliwe dodatkowe opłaty
Opłata za sprzątanie (za pobyt): 180 zł, opłata miejscowa (za dobę za osobę): 2.8 zł, opłata za zwierzę (za pobyt): 100 zł, kaucja zwrotna (za pobyt): 500 zł.
Zadatek przy rezerwacji
Jest podstawą potwierdzenia rezerwacji. Wynosi 29% wartości rezerwacji i jest płatny z góry.
Pozostałą kwotę zapłacisz
po przyjeździe do obiektu.
Odwołanie rezerwacji
Bezpłatne odwołanie rezerwacji przed wpłatą zadatku. Po wpłacie zadatku opłata rezygnacyjna wynosi 29% kosztu pobytu.
Parking
- prywatny
- liczba miejsc parkingowych: 1
- na terenie obiektu
- bezpłatny
- nie wymaga rezerwacji miejsc
- dodatkowe cechy parkingu:
zamknięty, na posesji obiektu
Inne
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Słoneczne Tarasy I o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania imprez. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na COVID-19 obiekt ten zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne, mające na celu ochronę Gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Ze względu na COVID-19 upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości PLN 500 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa, zwrócona w dniu wymeldowania, po stwierdzeniu braku jakichkolwiek zniszczeń w apartamencie. Goście proszeni są o kontakt telefoniczny z personelem na 30 minut przed przybyciem.
Nie wszystkie apartamenty akceptują zwierzęta, dlatego prosimy o zapytania na pobyt z pupilami.