Sylwester 2020 bez balu? Postaw na sylwestra on-line

W ostatni piątek odbyła się kolejna konferencja Premiera i Ministra Zdrowia. Zostały na niej ogłoszone kolejne obostrzenia:

  • nałożenie strefy czerwonej na cały kraj,
  • zakaz stacjonarnej działalności lokali gastronomicznych, możliwa działalność tylko na wynos i w dowozie,
  • zakaz organizacji imprez okolicznościowych.

Jak na razie zapowiedziano, że te ograniczenia będą obowiązywały przez 2 tygodnie. Jednak, jeśli sytuacja się nie zmieni jest możliwość ich przedłużenia i nakładania kolejnych.

To powoduje, że w obecnej chwili w coraz większym stopniu oddala się możliwość organizacji tradycyjnych andrzejek, a być może nawet sylwestra.

Sylwester się odbędzie

Niezależnie jednak od restrykcji nakładanych w związku z pandemią koronawirusa sylwester, czyli ostatni dzień 2020 roku nadejdzie. Każdy z nas na pewno będzie chciał go pożegnać i z nadzieją wejść w kolejny rok. W ubiegłych latach aż 46% Polaków spędzało go we własnym domu. Często przed telewizorem oglądając sylwestrowe koncerty organizowane przez stacje telewizyjne.

W tym roku dwie stacje (Polsat i TVN) już ogłosiły, że nie będą organizowały tradycyjnych sylwestrów. Wielomilionowa widownia będzie na pewno poszukiwała alternatywny.

Brak tradycyjnych form spędzenia tej ostatniej w tym roku nocy nie powoduje, że musimy rezygnować z rozrywki. Wystarczy ją dostosować do obowiązujących możliwości. Tutaj z pomocą przychodzi nam technologia.

Alternatywną z powodzeniem mogą stać się wirtualne wydarzenia sylwestrowe które mogą przybrać postać sylwestrowego koncertu, spektaklu teatralnego, pokazu iluzji czy też wieczoru wróżb.

Funkcjonowania w formie on-line w tym roku uczymy się już od wiosny. Wielu osób pracuje zdalnie z własnego domu, tak samo jest z uczniami, którzy przenoszą szkołę do wirtualnej rzeczywistości. Odbywało się też już wiele wydarzeń, konferencji, spotkań wyłącznie on-line. Pandemia spowodowała, że musieliśmy się nauczyć innego funkcjonowania, niż dotychczas i przenieść się ze świata realnego do wirtualnego.

W obliczu pandemii wiele koncertów i wydarzeń zostało odwołanych. Pamiętajmy jednak, że mimo trudnej sytuacji każdy z nas poszukuje rozrywki i oderwania się od rzeczywistości. Doskonale wpisał się w ten trend Jurek Owsiak ze swoim kultowym festiwalem PolandRock. Dobrym przykładem jest zorganizowany w tym roku koncert PolandRock. Odbywał się on wirtualnie, a brały w nim udział setki tysięcy ludzi.

Podobna sytuacja miała miejsce w teatrach, które podczas całkowitego zamknięcia organizowały spektakle z uczestnictwem on-line. Obecnie teatry mogą działać z 25% obłożeniem publiczności. Jednak opcja poszerzenia widowni poprzez udostępnienie puli biletów do udziału on-line pozwoli na udział w tej rozrywce większej liczbie osób.

„Coś na ząb”

Jak zapowiedziano na ostatniej konferencji zamknięcie stacjonarnego działania restauracji ma obowiązywać przez 2 tygodnie. Miejmy nadzieję, że tak będzie i już niedługo będzie można znów odwiedzić restaurację. Jednak warto się przygotować na każdą ewentualność. Już teraz warto przygotować plany awaryjne. Niezależnie czy w wieczorowej sukni przy rodzinnym stole czy na kanapie z przyjaciółmi w sylwestrową noc każdy z nas chciałby zjeść coś specjalnego. Dlatego prowadząc restaurację warto przygotować catering specjalnie na sylwestrową okazję.

Promocja wirtualnego sylwestra

Obserwując bieżącą sytuację przygotowaliśmy w Sylwestrowo.pl opcję promocji wirtualnych wydarzeń. To z pewnością najlepsza alternatywa na obecną sytuację i nie tylko. Nawet jeśli obostrzenia zostaną poluzowane to wielu z nas i tak będzie wolało zostać w domu, by niepotrzebnie nie ryzykować. Wiele osób również niezależnie od obostrzeń będzie wolało zostać w domu.

Jak dodać ofertę?

Wystarczy, że zarejestrujesz swoją ofertę w naszym serwisie. Jako miejsce organizacji wybierasz wirtualny, rodzaj oferty on-line.

Po rejestracji możesz wybrać jedną z dwóch form współpracy:

  • prowizja za rezerwacje – w tym przypadku udostępniamy sprzedaż biletów na wydarzenie on-line i pobieramy 8% netto od dokonanych rezerwacji;
  • jednorazowa opłata – oferta publikowana jest z bezpośrednim kontaktem (e-mail, telefon, www).

W każdym przypadku oferta jest widoczna w serwisie do końca roku. Zamierzasz organizować wydarzenie on-line? Zgłoś się do nas. Pomożemy Ci w pozyskaniu wirtualnych gości.