Sylwester zbliża się wielkimi krokami. W tym roku będzie jednak inny niż zwykle ze względu na panującą pandemię koronawirusa. Po okresie praktycznie całkowitego lockdownu obostrzenia zostały w dużej mierze poluzowane. Jednak ciągle mają one wpływ na branżę eventów. Z...
Jak zyskać więcej gości dzięki realizacji bonu turystycznego?
Bon turystyczny od 1 sierpnia jest odmieniany przez wszystkie przypadki zarówno przez właścicieli obiektów noclegowych, jak i gości. Mimo zakończonych wakacji płatności bonem nadal można przyjmować. Płatność bonem turystyczny za imprezę sylwestrową? To możliwe!...
Jak podnieść pozycję oferty? Zasady nowego pozycjonowania
Jaką pozycję zajmie moja oferta po aktywacji? To chyba najczęstsze pytanie, jakie pojawia się przy aktywacji oferty w naszym serwisie. Nie chcemy, by sortowanie ofert było dla Ciebie „czarną magia”, dlatego postanowiłam opisać, jak układamy oferty na listach. Wszystko po to byś mógł w pełni świadomie i samodzielnie podjąć decyzję o najlepszej opcji aktywacji dla swojej oferty.
Jaką formę współpracy wybrać – opłata jednorazowa czy prowizje?
Przed aktywacją oferty w Sylwestrowo wielokrotnie pytacie nas, jaka forma współpracy z Sylwestrowo.pl jest korzystniejsza. Co wybrać, by skutecznie pozyskać gości? Rozliczenie za pozyskane rezerwacje czy aktywacje z jednorazową opłatą?
Jak przygotować perfekcyjną galerię zdjęć?
Nie tytuł oferty, nie jej opis, a zdjęcie przyciąga wzrok internautów najbardziej. Zgodnie z badaniami masz około 11 sekund na zwrócenie uwagi na siebie w internecie. Nie zmarnuj tego czasu! Sieć zdominowana jest dziś przez obrazy i multimedia. Kochamy memy, nasze...
Dlaczego tytuł oferty sylwestrowej ma znaczenie?
Dlaczego tytuł oferty sylwestrowej jest tak istotny i co powinien zawierać? Co zrobić, aby nie dało się przejść obojętnie obok Twojej propozycji sylwestrowej? Jak wyróżnić się wśród konkurentów? Jak sprawić, aby tytuł Twojej oferty na sylwestra krzyczał “Kliknij...
Dlaczego dobry opis oferty sylwestrowej to podstawa?
Jak przygotować opis oferty sylwestrowej, aby zachęcić więcej osób? Jak formatować treść, aby była zrozumiała i przejrzysta? W artykule odpowiadamy na te i inne pytania dotyczące przygotowywania oferty na sylwestra. Konkretnie, ale wyczerpująco Podstawowe pytanie -...
Kiedy i o co pytają goście szukający ofert na sylwestra?
Preferencje osób poszukujących oferty sylwestrowej zmieniają się z roku na rok. Nie sposób zatem przewidzieć wszystkich pytań, które mogą ich nurtować. Warto przygotować się jednak na te pojawiające się najczęściej. Kiedy goście pytają o ofertę? Warto zwrócić uwagę na...
Jak budować pozytywny wizerunek w trakcie komunikacji z gościem?
Wbrew pozorom budowanie pozytywnego wizerunku wśród gości odbywa się nie tylko podczas zabawy sylwestrowej, ale również na etapie obsługi rezerwacji. Poniżej przedstawiamy przykłady komunikacji zarówno z pozytywnym jak i negatywnym wydźwiękiem. Nie przyjęcie lub...
Jak przyciągnąć gości na święta i sylwestra do obiektu noclegowego?
Przerwa świąteczno-noworoczna to doskonała okazja do tego, aby zapełnić wszystkie wolne miejsca w obiekcie noclegowym i dobrze na tym zarobić. Jak przygotować ofertę na święta lub sylwestra, aby spotkała się z dużym zainteresowaniem? Poniżej prezentujemy przydatne...