Opinia klienta o Sylwestrowo.pl – Hotel Marriott w Warszawie

Stoicie Państwo przed wyborem odpowiedniego kanału dystrybucji oferty sylwestrowej? Przeczytajcie wywiad z jednym z naszych klientów, który z pewnością będzie dla Was inspiracją.

sylwester w warszawie

Warszawski Hotel Marriott, w 2019 roku organizował cztery równoległe imprezy sylwestrowe. Każda z nich miała inny motyw przewodni. W restauracji Floor No 2 zaaranżowano elegancką kolację serwowaną, pomieszczenia Champions Sports Bar wypełniła natomiast rock&rollowa muzyka. Sky Bar – za sprawą listy przebojów i fantastycznych dekoracji – przenosił Gości do lat 30., podczas gdy w Lobby Barze trwała zabawa w stylu Ice Boogie. Jak organizatorzy wypełnili wszystkie wszystkie te sale?

warszawa sylwester
sylwester z muzyką na żywo

Co skłoniło Państwa do zorganizowania sylwestra? 

Co roku organizujemy sylwestra w naszym hotelu ponieważ mamy 4 restauracje, które są pod każdym względem unikalne. Mamy Sky Bar, Lobby Bar czy sportową restaurację. Jak co roku organizując sylwestra, chcemy by ludzie się dobrze bawili. Mamy też wielu gości spoza Polski i to jest nasz główny cel.

Rozumiem, że każdy ten sylwester oferuje inny rodzaj rozrywki? 

Tak, w każdej restauracji mamy co roku inny motyw przewodni. Takie jak lata 30. lub rock&roll party.

Jak dużo gości mieli Państwo w tym roku? Czy wszystkie te 4 imprezy miały pełne obłożenie? 

Prawdopodobnie tak, zdarzyło się nawet, że w tym końcowym okresie musieliśmy już odmawiać gościom, bo mieliśmy ponad komplet. Organizowaliśmy czasami ekstra stoliki więc można powiedzieć, że każdy sylwester sprzedał się w tym roku wyśmienicie.

Czy gdyby nie skorzystali Państwo z promocji w naszym serwisie czy liczba gości byłaby podobna? 

Jestem przekonany, że nie, ponieważ z tego co wiem, bardzo dużo gości pojawiło się u nas właśnie z Sylwestrowo.pl.

Czy korzystali Państwo z innych źródeł promocji? 

Korzystaliśmy z promocji naszych ofert w mediach społecznościowych, przygotowaliśmy również oferty świąteczne, gdzie była informacja na temat organizowanych przez nas zabaw sylwestrowych. Dytrybuowaliśmy ją na terenie naszego hotelu oraz na gali Twój Styl, która odbyła się na początku listopada w naszym hotelu. Myślę, że działaliśmy wielotorowo, ale gdybyśmy nie mieli ogłoszenia na Sylwestrowo.pl to liczba zainteresowanych byłaby znacznie mniejsza.

Czy osoby z naszego serwisu częściej wykonywały telefony czy pisały wiadomości? 

Większa liczba zapytań była wysyłana mailowo. Oczywiście, jeżeli ktoś miał ekstra pytania, osoba z obsługi rezerwacji kontaktowała się już telefonicznie. 

Czy mieli Państwo również gości z zagranicy? 

Tak, mieliśmy. Jednak są to osoby, które są już z nami od wielu lat. Zazwyczaj te osoby organizowały sobie wyjazd do Polski na święta, a przy okazji chciały spędzić z nami sylwestra. Jednak pojawiło się też kilka osób z zagranicy, którzy kontaktowali się z nami przez Sylwestrowo.pl. Przetłumaczyłem również wersję oferty po angielsku na Sylwestrowo.pl i myślę, że miało to wpływ. 

Czy jest coś, za co szczególnie polubili Państwo współpracę z naszym serwisem? 

Myślę, że bardzo szybki i sprawny kontakt z serwisem. W tym roku system pozycjonowania i płatności jest dużo lepszy niż poprzedni. 

Czy w przyszłym roku również planują Państwo organizację sylwestra?

Oczywiście, również planujemy przygotować 4 sylwestry i bardzo zależałoby nam, żeby w przyszłym roku znaleźć się wysoko na listach i móc tej płatności dokonać wcześniej, by ta współpraca była równie owocna jak w tym roku.


Organizujesz Sylwestra?

Pozyskaj gości z Sylwestrowo.pl