Jak przyciągnąć gości na święta i sylwestra do obiektu noclegowego?

Przerwa świąteczno-noworoczna to doskonała okazja do tego, aby zapełnić wszystkie wolne miejsca w obiekcie noclegowym i dobrze na tym zarobić. Jak przygotować ofertę na święta lub sylwestra, aby spotkała się z dużym zainteresowaniem? Poniżej prezentujemy przydatne wskazówki.

Pakiet korzyści

Oferta przygotowana w formie pakietu ze zniżkami i dodatkowymi bezpłatnymi udogodnieniami zawsze wydawać się będzie bardziej opłacalna dla turystów. Taka propozycja to namiastka oferty all inclusive i gwarancja jednego wydatku, ale wielu korzyści. Nie przepadamy za dodatkowymi opłatami. O wiele lepiej czujemy się mając wszystko w cenie.

Czym zachęcić potencjalnych gości by skorzystali z naszych usług? Kusić można na przykład dodatkowym noclegiem gratis, biletami wstępu do pobliskiego aquaparku, możliwością bezpłatnego korzystania z sauny, śniadaniem noworocznym w cenie, butelką szampana gratis czy też nieodpłatnym transportem z dworca. Im więcej dodatków, rabatów i gratisów, tym lepiej!

Ciekawym rozwiązaniem na zmotywowanie niezdecydowanych jest przedstawienie oferty w taki sposób, aby postrzegana była jako ekskluzywna i dostępna tylko dla wybranych. Przyszły gość musi poczuć się jak ktoś wyjątkowy. Jak to zrobić? Najprostszy sposób to ograniczenie czasowe. Korzystniejsza oferta dostępna jest tylko do określonego dnia. Inną metodą jest skierowanie okazyjnej oferty (np. z rabatem) wyłącznie do użytkowników konkretnego serwisu, w którym mamy swoje ogłoszenie.

Dłuższe święta

Oferta przygotowana specjalnie na okres Świąt Bożego Narodzenia i sylwestra powinna być dostępna w dłuższym okresie. Warto, aby obowiązywała na przykład cały miesiąc, a goście nie byli ograniczeni w wyborze daty przyjazdu tylko do kilku dni. Dzięki takiej strategii możemy pozyskać klientów, którzy chętnie skorzystaliby z naszej propozycji, ale niekoniecznie stricte w dniach świątecznych.


Organizujesz Sylwestra?

Pozyskaj gości z Sylwestrowo.pl

Atut lokalizacji

Na wyjazd świąteczno-sylwestrowy Polacy częściej wybierają górskie miejscowości. Ma to oczywiście związek z porą roku. Święta Bożego Narodzenia, sylwester, zima, narty, śnieg i góry to oczywiste skojarzenia. Warto wykorzystać ten atut i przygotować ofertę, która jeszcze bardziej podkreśli walory lokalizacji. Można zaproponować w cenie szkolenie narciarskie, kulig, biesiadę z góralami, ognisko z pieczeniem ziemniaków, czy też poczęstunek produktami regionalnymi. Pomysłów może być naprawdę wiele.

Nie przejmuj się jednak, gdy Twój obiekt noclegowy znajduje się w innym rejonie i również postaraj się wykorzystać lokalizację na swoją korzyść. Spróbuj trafić do osób zainteresowanych oryginalnym wypoczynkiem. Zaproponuj ofertę inną niż wszystkie, zaskakującą i nietuzinkową. Kulig nad morzem? Czemu nie!

Sylwester w wakacje

Niektórzy Polacy zastanawiają się jak spędzić sylwestra na długo przed nadejściem zimy. Co stoi zatem na przeszkodzie, aby nasza oferta mogła zostać przez nich odnaleziona w internecie z wyprzedzeniem? Nasza propozycja nie powinna być agresywnie eksponowana, ale nie zaszkodzi jeśli osoby szukające jej wcześniej, będą w stanie do niej dotrzeć. Zadbaj zatem o wprawienie tych gości w szampański nastrój. Nigdy nie jest za wcześnie na przygotowanie oferty.

Konkurencja

Oczywistym jest to, że powinniśmy śledzić poczynania konkurencji. Pomyśl nad tym, kto jest Twoim najbliższym konkurentem i przeanalizuj w jaki sposób zachęca on klientów do skorzystania z jego usług. Na tej podstawie możemy przygotować własną ofertę wzorowaną na propozycjach innych lub wyróżnić się realizując zupełnie unikalny pomysł. Nasza propozycja będzie dzięki temu bardziej efektywna i przekonująca niż propozycja konkurencji. Wyeksponuj zalety, jakich potencjalni goście nie znajdą w innych miejscach np. wyjątkowy wystrój wnętrz, wyżywienie z regionalnymi potrawami, darmowy dostęp do jacuzzi czy też integracyjne ognisko z pieczeniem kiełbasek. Aby wyróżnić się na tle konkurencji możesz także przygotować specjalne oferty promocyjne adresowane do konkretnych grup np. studentów, singli, rodzin z dziećmi czy seniorów.

Prosty przekaz

Zadbaj by w ofercie znalazły się wszystkie niezbędne informacje. Jednocześnie nie zanudź odbiorcy nadmiarem tekstu. Uwydatnij najważniejsze informacje: cenę, datę, adres.

Twój przekaz musi być prosty i zrozumiały. Jednocześnie nie publikuj niepełnej oferty. Trudno będzie pozyskać gościa, który zamiast konkretów, znajdzie informację: „Szczegóły wkrótce”. Dopilnuj, aby oferta uzupełniona była o dane kontaktowe: numer telefonu oraz adres e-mail. Wielu internautów preferuje w dzisiejszych czasach korespondencję mailową.

Dobrze opracowana oferta musi być przejrzysta, kompletna i elastyczna. Powinna dawać szereg korzyści i charakteryzować się ekskluzywnością. Jeśli będzie unikatowa wyróżni się spośród setek innych. Wskazane jest, aby oferta podkreślała walory lokalizacji noclegu. Ponadto powinna zostać udostępniona z odpowiednim wyprzedzeniem.

Chcesz, aby Twoja oferta sylwestrowa cieszyła się w tym roku powodzeniem? Liczysz na wielu gości w okresie noworocznym? Zastanów się nad swoimi największymi atutami i przyjrzyj się konkurencji. Przygotuj interesujące pakiety i zadbaj o kompletny opis oferty. Rozpocznij promowanie sylwestra odpowiednio wcześnie, a zapełnisz wolne miejsca na długo przed końcem roku, zapewniając sobie spokojną głowę.