Dlaczego tytuł oferty sylwestrowej ma znaczenie?

Dlaczego tytuł oferty sylwestrowej jest tak istotny i co powinien zawierać? Co zrobić, aby nie dało się przejść obojętnie obok Twojej propozycji sylwestrowej? Jak wyróżnić się wśród konkurentów? Jak sprawić, aby tytuł Twojej oferty na sylwestra krzyczał “Kliknij mnie”? Sprawdź nasze wskazówki, a skutecznie przyciągniesz uwagę gości!

Wykorzystaj 40 znaków

Tytuł to jeden z najważniejszy elementów Twojego ogłoszenia. To miejsce, gdzie informujesz, co masz do zaoferowania, zachęcasz do skorzystania ze swoich usług i musisz wyróżnić się na tle konkurencji. Sztuką jest, aby to wszystko zmieścić w kilku słowach. Pamiętaj o tym, że w Sylwestrowo do dyspozycji masz 40 znaków. Wykorzystaj je w całości, aby przekazać wszystkie istotne informacje. Szkoda marnować miejsce w tytule na zbędne hasła.

Poniżej prezentujemy przykłady poprawnie przygotowanych tytułów:

  • Sylwester w górach z balem + grill
  • Bal sylwestrowy w Restauracji Aga
  • 7-dniowy pobyt z balem w Hotelu Grand
  • Sylwester studencki na nartach – Alpy
  • Sylwester w Zakopanem – kulig, bal

Napisz co oferujesz

W tytule koniecznie wskaż, co sprzedajesz. Trzymaj się faktów. Dzięki temu będzie jasne czy oferujesz nocleg, bal, kulig, wyjazd, kolację w restauracji czy coś zupełnie innego. Masz nocleg? Nie wystarczy, że zatytułujesz ofertę “Willa Basia”. Warto dodać coś więcej np. “Pobyt sylwestrowy z balem w Willi Basia” lub “Willa Basia – bal, nocleg, pobyt”. Organizujesz wyjątkową imprezę, inną niż wszystkie? Sylwester na skuterach? Bal sylwestrowy w pociągu? Powitanie Nowego Roku na jachcie? Koniecznie napisz to w tytule. Nietypowa oferta to Twój atut, który musisz wykorzystać.

Pamiętaj o dacie

Dla podkreślenia aktualności oferty warto w jej tytule dodać rok. Weź pod uwagę, że dla jednych na przełomie roku 2018 i 2019 odbywa się Sylwester 2018, a dla innych to Sylwester 2019. Jeśli chcesz trafić do obu tych grup napisz w tytule 2018/2019. Rozwiejesz wszelkie wątpliwości. Koniecznie zmień datę, jeśli ponownie aktywujesz ofertę z ubiegłego roku. Jeśli o tym zapomnisz, możesz otrzymać dużo mniej telefonów i zapytań, bo oferta będzie postrzegana jako nieaktualna.


Organizujesz Sylwestra?

Pozyskaj gości z Sylwestrowo.pl

Miej oko na wyszukiwarki

Konstruując swój tytuł oferty weź pod uwagę wyszukiwarki internetowe, w których również pojawi się podstrona z Twoją ofertą. Tytuł powinien być więc taki, aby zachęcał do kliknięcia w niego bezpośrednio z poziomu wyszukiwarki. Jeśli użyjesz słów, które użytkownicy wpisują w wyszukiwarce, częściej pojawisz się w wynikach. Zyskasz dzięki temu więcej odsłon oferty, a to z pewnością przełoży się na ilość Twoich gości. Przykładowo tytułując ofertę “Sylwester z balem przy muzyce na żywo” masz szansę pojawić się w wyszukiwarkach na zapytania takie jak “sylwester z balem” czy “sylwester przy muzyce na żywo”.

Tego nie rób

Na koniec zapoznaj się z listą sugestii, czego unikać podczas tworzenia tytułu oferty sylwestrowej w Sylwestrowo.pl.

  • Nie używaj wyłącznie dużych liter – w internecie duże litery oznaczają krzyk;
  • Nie marnuj miejsca na cenę – wystarczy, że podasz ją w odpowiednim polu w panelu edycyjnym, a wyświetli się ona w ofercie;
  • Nie podawaj ilości dni – termin również pojawi się w ofercie, jeśli wypełnisz odpowiednie pole w panelu edycyjnym;
  • Nie umieszczaj danych kontaktowych – daj gościowi okazję zapoznać się z Twoją ofertą, dzięki temu zada tylko te pytania, na które odpowiedzi nie znajdzie w opisie oferty;
  • Nie używaj zdrobnień – przyznaj, że “Cieplutki domeczek na Sylwestra” brzmi niefortunnie i mało profesjonalnie;
  • Nie nadużywaj interpunkcji – nie powielaj znaków interpunkcyjnych takich jak wykrzykniki czy wielokropki;
  • Unikaj efekciarstwa – nie pisz np. “B@l s y l w e s t r o w y” czy “SyLwEsTeR z ku1igi3m”;
  • Unikaj epitetów – wybierz “Bal w centrum miasta” zamiast “Nadzwyczajny bal w cudownej okolicy”.

W Sylwestrowo.pl tytuł oferty możesz zmieniać dowolnie i tyle razy ile zapragniesz. Jedyne ograniczenie to 40 znaków do dyspozycji.

Opracowując tytuł, pamiętaj, że nasza intuicja nie zawsze sprawdza się w praktyce, szczególnie w dynamicznie zmieniającym się internecie. Testuj różne warianty tytułu, obserwuj ilość otrzymanych zapytań i telefonów i dopiero wtedy decyduj, który z nich sprawdza się najlepiej.