Wybrana oferta jest nieaktualna - może te pobliskie noclegi Ci się spodobają?

Ta oferta jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty w Kołobrzegu

VILLA BAŁTYK

BUKOWA 3, 78-100 Kołobrzeg
Prywatna łazienka

O obiekcie

Villa Bałtyk usytuowana jest w dzielnicy nadmorskiej, w sąsiedztwie parku, do plaży ok.150 m.

WITAMY SERDECZNIE

Witamy Państwa i zapraszamy do pobytu w naszej Villi Bałtyk położonej przy ul. Bukowej, około 150 m od morza, przy popularnej kołobrzeskiej plaży zachodniej. Villa znajduje się w okolicy domków jednorodzinnych, w spokojnej i zacisznej bocznej uliczce prowadzącej bezpośrednio do nadmorskiego parku. Lokalizacja zapewnia idealne warunki do odpoczynku zarówno dla osób szukających spokoju, jak i rodzin z dziećmi.

Zapewniamy miłą atmosferę, możliwość grillowania, duże nasłonecznione tarasy idealne do opalania. Niezależność gości i poczucie swobody dają osobne wejścia do obiektu a w najnowszych pokojach osobne wejściem do każdego pokoju. Bliskość portu, smażalni ryb, punktów gastronomicznych i barów daje możliwość korzystania z pełnej oferty sezonu

Pokoje 2 i 3 osobowe o wysokim standardzie, wszystkie z łazienkami,TV i dostępem do internetu
Na wyposażeniu pokoi: TV, kubki, czajnik bezprzewodowy, talerzyki, sztućce, sprzęt plażowy.
Ogólnodostępna : lodówka, kuchenka mikrofalowa.
Teren jest ogrodzony z miejscami parkingowymi przed posesją (bezpłatne), dużym zadrzewionym trawnikiem do leżakowania lub grillowania. Zapraszamy na wczasy nad morzem, krótkie i długie wyjazdy prywatne czy służbowe, pobyty weekendowe, zarówno latem, jak i o każdej innej porze roku. Zapewniamy zawsze spokojny i komfortowy wypoczynek w dobrych warunkach.

Dogodny dojazd z dworca PKP i PKS liniami nr. 3, 5 autobusów miejskich.

Przydatne informacje

• liczba miejsc parkingowych: 8
  • na terenie obiektu
  • bezpłatny
  • nie wymaga rezerwacji miejsc
  • dodatkowe cechy parkingu: przy ulicy
Inne
Na stanie pokoju nie ma ręczników i suszarki

Udogodnienia

• Dariusz K.
    Pobyt: sierpień 2021

Wyjątkowy!

Jesteśmy bardzo zadowoleni polecamy to miejsce.

Dodano: 09.08.2021
  • piotr k.
    Pobyt: lipiec 2020

Wyjątkowy!

pokoje super czyste, blisko morza, pobyt bez problem≥ów

Dodano: 18.05.2021
  • Radek
    Pobyt: wrzesień 2016

Mieliśmy wątpliwą "przyjemność" gościć w Willi bałtyk we wrześniu. Wszystko było w porządku do momentu wyjazdu. Ale od początku + Pokoje czyste + Właścicielka jest w stanie wypożyczyć parawan + Lok ... alizacja blisko plaży i centrum miasta - brak stolików w pokojach - brak dywaniku jakiegokolwiek przez co od kafelków zimno w dni bez upału - brak odpowiedniej wentylacji pomieszczeń - wybuchowy charakter właścicielki Pobyt byłby całkiem przyjemny gdyby nie fakt, że w dzień wyjazdu po opuszczeniu pokoju zadzwoniła do mnie właścicielka i oświadczyła, że chce żebym wraz z partnerką wrócił do pokoju. Wróciliśmy i usłyszeliśmy, że nie wiadomo jak użytkowaliśmy pokój gdyż wszędzie jest wilgoć < wilgoć tą również wcześniej zauważyliśmy ale stwierdziliśmy, że może taki klimat nadmorski> Oczywiście żadna rozmowa na poziomie nie wchodziła w grę gdyż p. właścicielka ciągle mówiła, że nie wie jak to zrobiliśmy że taka wilgoć wymieniając przykłady np. nie wietrzyliście, braliście prysznic bez wentylacji, braliście prysznic z otwartymi drzwiami nie wiem czemu tak jest.. i kończąc wypowiedź słowami, macie godzinie idźcie przejść się i znajdźcie rolety - w domyśle, że mamy odkupić zmoknięte rolety. Oczywiście żadne tłumaczenie lub rozmowa na normalnym poziomie nie wchodziła w grę, zamiast jak klientów zostaliśmy potraktowani jak "gówniarstwo". Zero wyczucia. Ponadto informowanie w/w kobiety, że spaliśmy tylko w pokoju a w ciągu dnia byliśmy poza nim nie robiły efektu i w odpowiedzi słychać było zbywające wypowiedzi w stylu "aa.. dobra.." także właścicielka jest wszechwiedząca, jednak zapomniała poinformować chyba o jakimś regulaminie użytkowania pokoju.. Już pomijam fakt, że zarzucała nam, że braliśmy prysznic bez wentylacji (która włącza się automatycznie ze światłem). Ale nawet gdybyśmy zgodnie z jej teorią.. brali prysznic po ciemku<bez wentylacji>, przy otwartych drzwiach z zamkniętymi oknami .. to przecież dalej zwykłe użytkowanie pomieszczenia i wentylowanie pokoi powinno być takie, żeby ewentualną wilgoć odprowadzać.. ale cóż.. skończyło się zapłatą za rolety właścicielce .. pomimo tego,, że w świetle obowiązujących przepisów to właściciel odpowiada za stan pomieszczeń w tym również za wilgoć jeżeli pokoje są użytkowane normalnie. Osobiście całkiem inaczej rozwiązałbym tą sytuację, ale nie chciałem sprawiać większej przykrości mojej partnerce której wystarczającą przykrość sprawiła pani właścicielka. Podsumowując miejsce super, ale dla seniorów którzy siedzą całymi dniami w pokoju, na pewno odradzam to miejsce dla ludzi chcących odpocząć w spokoju z 2 połówką i nie narażać się na koszta nie ze swej winy. Ponadto koniecznie przed wejściem do pokoju należy zażądać regulaminu korzystania z pokoju, aby wiedzieć jaki jest nakaz p. właścicielki dot. wietrzenia pokoju, brania prysznica ( określenie temperatury wody) itd. Bilans = -250zł za rolety uszkodzone z uwagi na złą wentylację pomieszczeń Zaznaczam, że wielokrotnie byliśmy na wyjazdach i taka sytuacja miała miejsce pierwszy raz przez co bardzo nas to zniesmaczyło. Na końcu nadmienię, że zwrot "właścicielka" dotyczy kobiety która zajmowała się pokojami i wynajmem - nie wiem czy była to formalnie właścicielka Villli

Dodano: 12.09.2016

Lokalizacja

BUKOWA 3, 78-100 Kołobrzeg

Pobliskie noclegi, które także mogą Ci się spodobać

Miejsca, które warto zobaczyć w okolicy

Noclegi w podobnych lokalizacjach

Szukaj wygodnie

Stawiamy na proste i wygodne rozwiązania w wyszukiwaniu noclegów. Użyj praktycznych filtrów. Zarezerwuj online lub zadzwoń do gospodarza.

Rezerwuj bezpiecznie

Obsługa instytucji płatniczej, weryfikacja obiektów i ochrona transmisji certyfikatem SSL to gwarancja bezpieczeństwa transakcji.

Oszczędzaj pieniądze

W Noclegowo nie ma opłat za obsługę rezerwacji, a przejrzystość cen to nasz priorytet. Łączymy komfortowy wypoczynek z przystępnymi cenami.