Popraw skuteczność oferty – kompletny poradnik od Noclegowo

Co zrobić, aby oferta noclegu przyciągała i była inna niż wszystkie? A może chcesz wiedzieć jak promować nocleg nowoczesnymi kanałami i korzystać z innowacyjnych rozwiązań? Jak trafić do odpowiedniej grupy docelowej i zachęcić większą ilość osób do kontaktu? Jest dla Ciebie ważne, aby kontakt przerodził się w rezerwację, a tym samym realny zysk? Wiesz jak dać się zapamiętać i zdobyć lojalnych gości, którzy będą Twoimi ambasadorami? Masz plan jak unikać negatywnych opinii, budować pozytywny wizerunek i reagować w czasie kryzysu? My znamy odpowiedzi na wszystko te pytania! I co najważniejsze – chętnie dzielimy się tą wiedzą. Sprawdź nasz poradnik i buduj swoją bazę wiedzy.

Galeria zdjęć

Nasz wzrok zawsze kieruje się w pierwszej kolejności na obrazy. To na nich skupiamy uwagę. To od nich zaczynamy również porównanie noclegów. To najważniejszy element oferty, który nie może kuleć. Postaraj się, aby Twoja galeria zdjęć była przynajmniej poprawna. Później spraw by była idealna!

Przede wszystkim zwróć uwagę na to, aby na zdjęciach pojawiły się najważniejsze pomieszczenia, którymi dysponujesz – pokoje, łazienki, kuchnia, salon i obiekt z zewnątrz. Zadbaj o odpowiednią wielkość zdjęć oraz o to by nie były zbyt ciemne. To podstawa. Jak sprawić by galeria zachwycała? Sprawdź nasz poradnik dotyczący perfekcyjnej galerii zdjęć.

Łóżko

Tytuł i opis oferty

Równie istotne jak dobre zdjęcia, są tytuł oferty i opis obiektu noclegowego. Tytuł powinien być zwięzły i zawierać kluczowe informacje – nazwę obiektu oraz Twoje najistotniejsze walory. Wykorzystaj tytuł oferty, aby wyróżnić się z tłumu.

Opis powinien w prosty i czytelny sposób przekazać, co masz do zaoferowania przyjezdnym. Spraw, aby był przejrzysty i zrozumiały. Przede wszystkim jednak upewnij się, że jest zgodny z prawdą. Nie koloryzuj – opisz dokładnie to co posiadasz. Nie koloruj – stosuj w opisie nagłówki, wypunktowania i pogrubienia, ale unikaj przesadnego kolorowania przygotowanego tekstu. Wiele praktycznych porad o przygotowaniu tytułu i opisu oferty znajdziesz w naszym poradniku o tym co powinien zawierać dobry opis obiektu noclegowego.

    Wirtualny spacer

    Jeśli chcesz korzystać z najnowszych rozwiązań w promocji noclegu, to nie możesz zapomnieć o wirtualnych spacerach! Co to takiego? To zestaw panoram 360° połączony w całość i tworzący ścieżkę, którą można poruszać się po Twoim obiekcie. Główna zaleta wirtualnych spacerów, to możliwość zwiedzenia całego obiektu przed przyjazdem. Są świetnym rozwiązaniem do wzbudzenia zaufania wśród osób zainteresowanych Twoim obiektem. Sprawdź, dlaczego jeszcze warto posiadać wirtualny spacer w naszym poradniku o spacerach 360°.

    Szczególne przeznaczenie

    Spójrz na swoich gości inaczej. Czy odwiedzają Cię rodziny z dziećmi? Chętnie przyjmujesz ludzi podróżujących służbowo? A może twój najlepszy target to miłośnicy zdrowego trybu życia ponad wszystko ceniący sobie wypoczynek z dala od tłumów? Spróbuj podzielić swoich gości na specyficzne grupy. Następnie wybierz te dominujące. Dopasowanie oferty właśnie pod te wyróżniające się zbiory osób może okazać się strzałem w dziesiątkę i sposobem na zdobycie większego zainteresowania. Przeczytaj jak stworzyć ofertę szytą na miarę.

    Rodzina

    Atrakcyjna lokalizacja

    Nie da się ukryć, że lokalizacja noclegu ma, o ile nie kluczowe, to duże znaczenie. Swoje położenie możesz wykorzystać na wiele sposobów. Przede wszystkim warto zastanowić się co ciekawego znajduje się w okolicy. Zawsze przyciągało do Ciebie gości znajdujące się w pobliżu jezioro? Być może nie przyszły Ci do głowy inne atrakcje, które znajdują się rzut beretem, a odpowiednie ich zareklamowanie zapewniłoby Ci dodatkowych gości. Jakich gości? Tych, którzy niekoniecznie preferują wypoczynek nad jeziorem, ale chętnie spędziliby czas w pobliżu innej ciekawej atrakcji. Sprawdź jak wykorzystać lokalizację, aby był to Twój atut i czynnik, który zaważy o decyzji pobytu właśnie w Twoim obiekcie noclegowym.

    Lokalizacja noclegu

    Opinie

    W obecnych czasach nie da się uciec od krytyki, a wystawienie opinii w internecie jest banalnie proste i możliwe w wielu serwisach czy aplikacjach. Internauci mogą oceniać noclegi m.in. na forach, w komentarzach pod artykułami, w serwisach gromadzących opinie, w bazach noclegowych, na własnych blogach, w mediach społecznościowych i w wielu innych miejscach. Nawet najlepiej prowadzony biznes może otrzymać negatywną opinię. Wcześniej czy później może to nastąpić. Niemożliwe jest bowiem zadowolenie wszystkich gości w stu procentach. Istotne jest to jak będziesz reagować na negatywne opinie. Zobacz jak sprawić, aby opinie nie szkodziły biznesowi, a kreowały Twój wizerunek.

    Wyposażenie i udogodnienia

    Potrzeby gości stale rosną. Oczywiście nadal są osoby, którym wystarczy byle jaki kąt z jakimkolwiek łóżkiem, aby tylko się przespać. Większość z nas jednak szuka noclegu, który zaspokoi wszelkie nasze wymagania. Bardzo wiele osób nie wyobraża sobie na urlopie braku łazienki bezpośrednio w pokoju czy internetu. Coraz częściej szukamy noclegów z suszarką do włosów, miejscem do gotowania, lodówką w pokoju czy balkonem. Są również i tacy goście, dla których brak czujnika dymu, klimatyzacji czy ekspresu do kawy będzie poważną przeszkodą. Podpowiadamy czego nie może u Ciebie zabraknąć.

    Wyposażenie noclegu

    Dodatkowe oznaczenia

    Gdy uporasz się z tytułem oferty, opisem noclegu, galerią zdjęć, wyposażeniem i udogodnieniami możesz skupić się na dodatkowych możliwościach poprawy wyglądu prezentacji noclegu. Co możesz zrobić, aby Twój obiekt noclegowy wyróżniał się w Noclegowo? Jak możesz przyciągnąć uwagę gości właśnie do swojej oferty? Sposobów na to jest wiele. Możesz zweryfikować swój obiekt, zadbać o opinie, zostać naszym partnerem. Sprawdź jak zabłysnąć pośród innych noclegów!

    Komunikacja z gościem

    Dialog z gościem to nie tylko odpowiadanie na zapytania. To także szereg innych działań przed i po pobycie, które należy podjąć, aby aktywnie budować zaufanie i lojalność gości, a w następstwie kreować swój pozytywny wizerunek. Musisz zadbać o starannie przygotowaną ofertę, która będzie uporządkowana i wolna od niespójności. Twój dialog z gościem powinien być profesjonalny, a udzielane informacje wyczerpujące i jasne. Niezwykle istotne jest również śledzenie wzmianek o Twoim noclegu w internecie i odpowiednie reagowanie na opinie, również te ze złym wydźwiękiem. Jak rozmawiać z gośćmi dowiesz się z naszego poradnika o komunikacji i budowaniu relacji. Jak pozytywnie zaskoczyć i zbudować trwałe więzi z gościem opisujemy w poradniku o niespodziankach.

    Opublikowano:

    Autor: Marek Olczak

    Propagator użytecznych i nowoczesnych rozwiązań w projektowaniu stron. Jego specjalizacja to performance marketing oraz e-mail marketing. Na pierwszym miejscu stawia skuteczną komunikację i budowanie relacji z klientem. Interesuje się nowymi technologiami i postępami w badaniach kosmosu. Autor strony alekosmos.pl. Miłośnik lasu.

    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *