Podsumowanie 2018 w Noclegowo, czyli co udało się zrealizować w ubiegłym roku

2018 to był dla nas rok wielu zmian, by korzystanie z serwisu stało się przyjemniejsze i prostsze zarówno dla klienta jak i użytkownika. Posumowaliśmy również nasze wyniki marketingowe. Zobaczcie co działo się w Noclegowo w 2018 roku! 

Udogodnienia

Jedną z najważniejszych zmian wprowadzonych w Noclegowo są udogodnienia. Są przydatną funkcją zarówno, jak i dla gości, ponieważ bez problemu mogą sprawdzić, co zawiera obiekt bez kontaktowania się z właścicielem obiektu oraz dla klienta, dzięki czemu bez problemu może pochwalić się udogodnieniami, jakie posiada. Nie uzupełniłeś jeszcze wszystkich udogodnień w swoim obiekcie? Zrób to teraz!

Ulubione

Gość przeglądając obiekty na portalu, może dodać te, które szczególnie mu się spodobają do zakładki: Ulubione. Teraz ma do nich stały dostęp i nie musi zapamiętywać nazwy poszczególnego obiektu. Dodatkowo przeglądając sobie obiekty, zaznacza te, które przypadły mu do gustu a następnie w łatwiejszy sposób wysyła do nich zbiorcze zapytanie. Pozwala to na szybszą komunikację z obiektami i pozwala uniknąć wysyłania pojedynczo każdego zapytania do obiektu.

Filtrowanie

Dzięki tej funkcji szukanie noclegu jest znacznie prostsze. Jeśli poszukiwany jest obiekt dla rodzin z dziećmi lub posiadający kominek, to wystarczy, że zostanie wybrany odpowiedni filtr i właśnie takie obiekty pojawiają się na liście.

Wyróżnione obiekty

Ze względu na ten podział, obiekty premium wyświetlają się wyżej na listach bez konieczności korzystania z dodatkowych punktów pozycjonujących. To szczególnie ważna i przydatna opcja dla obiektów w popularnych miejscowościach, gdzie pozycja na liście wyszukiwania ma istotne znaczenie w przyciągnięciu do siebie gościa. Konkurencja w takich miejscach nie śpi, więc warto ją obserwować i wyróżnić się na liście. Chcesz znaleźć się wśród obiektów wyróżnionych? Aktywuj wersję premium i mierz wyżej!

Chcesz dowiedzieć się więcej?

Przeczytaj porady ekspertów na temat wynajmu krótkoterminowego.

Oferty specjalne

To ważna funkcjonalność dla tych, którzy szukają noclegu ze specjalnie przygotowaną ofertą np. na walentynki, Boże Narodzenie czy ferie zimowe. Na takiej liście znajdują się obiekty, które chcą się taką ofertą pochwalić i załączają jej do swojej prezentacji. Posiadasz ofertę specjalną, ale jeszcze jej nie umieściłeś? Zrób to jak najszybciej!

Spacery 360

Świetna opcja dla tych właścicieli, którzy szczególnie chcą się pochwalić swoim obiektem. Spacer 360 pozwala na dokładne obejrzenie obiektu, dzięki czemu gość dokładnie wie, jak wygląda miejsce, w którym planuje zarezerwować nocleg a właściciel może pokazać wszystkie jego zalety. Posiadasz spacer 360 swojego obiektu, a jeszcze nie dodałeś go do swojej galerii? Koniecznie ją uzupełnij!

Cennik w prezentacji

Dzięki tej funkcji, szukający noclegu nie musi już wysyłać zapytania lub dzwonić by dowiedzieć się o konkretną cenę. Dobrze uzupełniony cennik to sprawniejsza rezerwacja, która oszczędza czas właściciela noclegu, ale także potencjalnego gościa. Dodaj cennik do swojej oferty, a zdobędziesz więcej gości!

2018 to nie tylko rok nowych funkcjonalności, ale także podsumowań wyników marketingowych.

Noclegowo.tv

W zeszłym roku postanowiliśmy zapoczątkować serię Noclegowo.tv. Są to wywiady z właścicielami obiektów noclegowych, którzy świetnie sobie radzą i przekazują cenne wskazówki innym osobom w tym biznesie. Często opowiadają też o ciekawych historiach lub anegdotach, z którymi mieli okazję się zmierzyć.

Wzrost odwiedzin

Każdego roku portal Noclegowo.pl odnotowuje coraz większe liczby odwiedzin. W najbardziej popularnym dniu w roku w 2017 odnotowaliśmy 39 tys. odwiedzin, podczas gdy w 2018 liczba ta wzrosła do 43 tys!
W 2017 roku dzień ten przypadł na 7 sierpnia, natomiast w 2018 roku na 17 lipca.

Oprócz wzrostu tylko w konkretnym dniu, zanotowaliśmy również ogólny wzrost odwiedzin. W stosunku do roku 2017 wyniósł on aż 11,55%!

Wasze opinie

Jak się okazuje, ze wszystkich polskich portalów noclegowych, to właśnie Noclegowo wyróżnia się najlepszą opinią na facebooku. Staramy się
przygotowywać dla Was najlepsze rozwiązania dbając o naszych klientów i użytkowników. Nasza doskonała obsługa klienta zawsze chętnie przyjmie Wasze uwagi czy sugestie, tak by współpraca była jak najefektywniejsza. Dziękujemy za wszystkie oddane do tej pory opinie, te pozytywne jak i mniej, bo wszystkie znaczą dla nas równie dużo. Dziękujemy, że jesteście z nami i ufacie jakości naszych usług!

W 2019 włożymy wszelkich starań, aby wprowadzić dla Was nowe rozwiązania – sprzyjające właścicielom obiektu, ale także szukającym noclegu. Wasze zadowolenie to dla nas dodatkowa motywacja do pracy!

Chcesz pozyskać nowych gości?

Opublikowano:

Autor: Zuzanna Maciejewska

Aktywna w społeczności akademickiej studentka ekonomii. Interesuje się marketingiem i copywritingiem. Na pierwszym miejscu stawia chęć rozwoju, a prywatnie miłośniczka tańca i sportu.

2 komentarze

domapol

Straciliscie klienta fatalna wspolpraca kontakt ze strona przez caly rok utrudniony informatycy spia jak poprawicie chetnie wroce szkoda domapol.pl

Reply
Zuzanna Maciejewska

Dziękujemy za komentarz. Chciałabym jednak zauważyć, że Państwa obiekt jest aktualnie aktywny na listach i posiadają Państwo świetne statystki. Jeżeli jednak jest jest jakiś problem, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta, wtedy wszelkie wątpliwości i uwagi weźmiemy pod uwagę i rozwiążemy istniejący problem. Pozdrawiamy :)

Reply

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *