O co pytają goście? Czyli jakich informacji brakuje w Twojej ofercie noclegowej

Poszukiwanie noclegu to nie jest prosta sprawa. Według naszych statystyk, 87% próśb o rezerwacje kończy się dokonaną rezerwacją, jeżeli oferta jest dokładnie wypełniona. Czego brakuje w Twojej prezentacji, o co dopytują goście? Podpowiadamy.

Postanowiliśmy przejrzeć pytania wysyłane do naszych gospodarzy, aby dać Wam wskazówki, jakich informacji poszukują goście. Mamy nadzieję, że pomogą one w uzyskaniu większej liczby rezerwacji.

Czy jest dostępne wyżywienie/śniadanie?

Jedno z najczęściej powtarzających się pytań zadawanych przez przyszłych gości. Wielu osobom zależy na dostępnych śniadaniach, ponieważ jest to bardzo wygodne. Umieść informacje nie tylko wtedy, gdy oferujesz wyżywienie, ale również wtedy, kiedy takiej możliwości nie ma u Ciebie w obiekcie. Zawrzyj też informację o dodatkowych opłatach z tego tytułu, jeżeli takie występują. Jeżeli to wyżywienie występuje to w jakiej formie, cateringu czy np. otwartego bufetu. Możesz również wymienić przykładowe dania. Gdy oferta spodoba się turyście, z pewnością będzie dużo bardziej chętny, by od razu ją zarezerwować.

Czy jest dostępny parking? Jeśli tak, to w jakiej cenie?

To niezwykle istotna kwestia, zwłaszcza dla osób poszukujących noclegu w dużych miastach. Gdy podróżujemy samochodem, parking to kluczowy element. Turyści chcą wiedzieć, czy muszą przygotować się na dodatkowe opłaty, stres związany z parkowaniem samochodu na parkingach miejskich lub mieć po prostu pewność, że w Twoim obiekcie jest parking i nie muszą się martwić. Lepiej uprzedzić gościa przed dokonaniem rezerwacji o braku parkingu niż narazić się na niepotrzebne negatywne opinie z powodu braku takiej informacji. Jeśli nie oferujesz parkingu, poinformuj o możliwościach parkowania w pobliżu – również tych płatnych. Jeżeli masz parking – pochwal się! To zdecydowanie duży atut.

Na którym piętrze mieści się pokój/ apartament?

Dlaczego to takie ważne? Wyobraź sobie rodzinę z dziećmi, seniorów czy osoby niepełnosprawne. Konieczne jest zawarcie takiej informacji, aby osoby te wiedziały, że wejście lub wyjście z obiektu nie będzie stanowiło dla nich problemu. Jeżeli pokój czy apartament nie mieści się na parterze, napisz czy w budynku znajduje się winda. Pomożesz w ten sposób dokonać świadomego wyboru.

Chcesz pozyskać nowych gości?

Czy w pokoju/apartamencie jest balkon?

Balkon to udogodnienie, które będzie pomocne dla palaczy czy dla osób chcących po prostu wypić kawę lub zjeść śniadanie na świeżym powietrzu. Zwłaszcza z rewelacyjnym widokiem – pochwal się zdjęciem, jeżeli taki balkon posiadasz! Nawet jeżeli jest on już dostępny na zdjęciu, dodaj również informację w opisie. Czy każdy pokój ma balkon czy tylko wybrane? Opisz wszystko szczegółowo!

Jakie inne jeszcze pytania zadają goście?

  • Jak daleko jest do jeziora/morza?
  • Jaka jest opłata za dzieci?
  • Ile pomieszczeń jest w obiekcie? (apartamencie, domku)
  • W jaki sposób ogrzewany jest obiekt?
  • Czy są w obiekcie akceptowane są zwierzęta? Jeśli tak, to czy duże psy również? Czy tylko małe?
  • Czy w pokoju jest obecny czajnik i szklanki?
  • Czy w pokoju jest telewizor?
  • Jaki jest sposób odbierania kluczy? Bezpośrednio czy np. system self check-in.
  • Czy pojawią się dodatkowe opłaty w trakcie pobytu?

Pamiętaj, by te wszystkie informacje zamieścić w swojej ofercie. Dzięki czemu unikniesz dodatkowych pytań, a Twoja precyzyjna oferta przyciągnie zdecydowanych już gości, dzięki czemu możesz zdobyć więcej konkretnych rezerwacji.

Opublikowano:

Autor:

W Noclegowo od 2018 roku zajmuje się marketingiem oraz PR. Dzięki zgromadzonej wiedzy, wspiera klientów w zagadnieniach optymalizacji oferty czy najmu krótkoterminowego. Prywatnie pasjonuje się makijażem oraz tańcem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Prowadzisz wynajem na doby?

Ten ebook jest dla Ciebie!