5 sposobów na atrakcyjną galerię zdjęć noclegu

Wszyscy dobrze wiemy, że piękne zdjęcia pozytywnie wpływają na zainteresowanie gości. Jak mówi stare chińskie przysłowie “Jeden obraz wart jest więcej niż tysiąc słów”. Szczegółowy i barwny opis jest bardzo ważnym elementem oferty, ale to właśnie zdjęcia najbardziej oddziałują na odbiorców. Warto wykorzystać nielimitowaną galerię zdjęć i dostarczyć im namiastkę gościnności zanim jeszcze przywitacie ich w swoich progach. 

1. Im więcej tym lepiej

Ludzie lubią wiedzieć jak najwięcej o miejscu, do którego planują się wybrać. Z naszych obserwacji wynika, że ponad 80% użytkowników w pierwszej kolejności sprawdza właśnie galerię, a dopiero później opis. Upewnij się, że w swojej ofercie zamieściłeś zdjęcia każdego pomieszczenia. Dotyczy to nie tylko wynajmowanych pokoi, ale także restauracji, recepcji czy też ogrodu. Pokaż odbiorcom, jaką masz urokliwą okolicę. Oprowadź ich wirtualnie po swoich włościach, a chętniej zadzwonią z pytaniem o wolny termin.

Fot. Obiekt Arraburg – Niegoszcz

2. Jakość w parze z ilością

Niewiele zdziałasz mając pokaźną galerię zdjęć niskiej jakości. Kiedy potencjalny gość zobaczy niedbale zrobione zdjęcia, będzie miał w głowie wizję gospodarza, któremu wcale na nim nie zależy. Zadbaj o to, aby zdjęcia były jasne, wyraźne i w odpowiednim rozmiarze. Fotografując pokoje zwróć uwagę na dobre oświetlenie pomieszczenia. Nie musisz mieć przy tym profesjonalnego sprzętu. Przy odrobinie cierpliwości, już prostym aparatem można zrobić naprawdę efektowne ujęcia.

Fot. Pomorskie Apartamenty Aquarius – Sopot

Chcesz pozyskać nowych gości?

3. Dostosuj się do swoich odbiorców

Sztuka polega na tym, aby wykorzystać potencjał swojego obiektu. Jeśli oferujesz noclegi rodzinom z dziećmi pokaż rodzicom, że ich pociechy nie będą się u Ciebie nudzić. Zdjęcie zadbanego placu zabaw, kącika z zabawkami w restauracji czy pobliskiego basenu na pewno zachęci do odwiedzin. Stawiasz na zakochane pary? Przytulny pokój z łóżkiem małżeńskim i butelka wina na stoliku przemówią do wyobraźni. Jeśli możesz pochwalić się doskonałą regionalną kuchnią, pokaż swoje popisowe potrawy, a niejeden łasuch będzie chciał ich spróbować właśnie u Ciebie.

Fot. Obiekt Rybaczówka – Gil Wielki

4. Wykorzystaj pierwsze wrażenie

To nie mit, że pierwsze wrażenie pełni ważną funkcję również przy wyborze miejsca noclegowego. Niezdecydowani turyści przewijając listę wyszukiwania często sugerują się zdjęciem głównym. Zwiększ swoje szanse atrakcyjnym zdjęciem, które zaintryguje potencjalnych gości. Warto zwrócić uwagę na szczegóły, które dodają charakteru prezentowanej ofercie. Twój obiekt pięknie wygląda z oddali? Twoje pokoje wyróżniają się żywym kolorem ścian? A może dysponujesz zdjęciem z lotu ptaka? Nie ma jednej reguły. Wykorzystaj swoją kreatywność i wybierz takie zdjęcie główne, które zachęci do odwiedzin od pierwszego spojrzenia.

Fot. Obiekt Magnolia Pokoje Gościnne – Malbork

Chcesz wiedzieć więcej o najmie krótkoterminowym?

5. Podkreślaj swoje atuty

To najprostsza i najstarsza zasada dobrej reklamy. Warto wczuć się w rolę turysty. Często coś, co dla Ciebie jest chlebem powszednim, dla osoby przyjezdnej może być niezwykle istotnym elementem przy wyborze noclegu. Z okien Twoich apartamentów rozciąga się piękny widok na góry? Witasz swoich gości domowym ciastem? Dodaj takie fotografie do galerii i wyróżnij się wśród konkurencji. To niebywałe, ale ludzie naprawdę zapamiętują szczegóły.

Fot. Obiekt Willa Diana – Polańczyk

Jak widać, przy odrobinie wysiłku można uzyskać naprawdę dobry efekt. Uczulamy jednak, aby nie koloryzować rzeczywistości. Sytuacja wcześniej czy później wyjdzie na jaw, a goście, jak każdy z nas, doceniają szczerość. A teraz do dzieła!

Chcesz pozyskać nowych gości? Dodaj obiekt na Noclegowo.
Poznaj więcej szczegółów, dlaczego warto.

Oferujesz noclegi? Dowiedz się więcej – pobierz bezpłatny e-book

Przeczytaj o ochronie wizerunku obiektu noclegowego w internecie.

Opublikowano:

Autor: Marta Gill

Pierwsze kroki na swojej ścieżce zawodowej stawiała w hotelarstwie. Nieustannie poszerza wiedzę w zakresie marketingu internetowego i copywritingu. W wolnych chwilach pakuje plecak i szuka natchnienia na górskich szlakach.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *