wyczyść filtry
Cena za osobę:
od {{ priceMin>0 ? priceMin : "0" }} zł do {{ priceMax<1000 ? priceMax : "1000" }} zł

Rezerwacje on-line:

Przyjazd
Wyjazd

Udogodnienia:

Noclegi na weekend sierpniowy w województwie pomorskim (33)

• Wyróżnione obiekty

• Domki Morska Kraina pokoje Wittenberg

Białogóra, Lubiatowska

OSTATNIE WOLNE DOMY W SIERPNIU zadzwoń 606 409 114 ZAPRASZAMY wrześniowa oferta LAT MINUTE

• Dom Wczasowy HANNA

Łeba, Zawiszy Czarnego 8

wolny apartament 4- 5 os 22-28.lipca2018

• Wolne terminy. Apartament na Długiej / Stare Miasto lub Apartament Morski blisko plaży i Sopotu. Zapraszamy

• Zapraszamy do komfortowego mieszkania 3 pokojowego w centrum Sopotu 3 maja 6! Apartament jest położony w doskonałej lokalizacji: 2 minuty od plaży i B

• Apartament Zacisze

Sopot, 23 Marca

Witamy w kurorcie SOPOT Mamy do wynajęcia 3 pokojowe mieszkanie DOSTĘPNE od 30-06-2018 r.w pełni wyposażone ( nowy telewizor w każdym pokoju TV ,in...

• Lista pozostałych obiektów

• Oferujemy Państwu pokoje 2, 3, 4 osobowe. Każdy pokój posiada łazienkę. Dla naszych gości zapewniamy darmowy internet bezprzewodowy. W pokojach znajd.

• Apartament nadmorski,300 m plaża i morze

Gdynia, Skwer Kościuszki

Gdyńska Kancelaria Nieruchomości AVIS oferuje do wynajęcia samodzielne, funkcjonalne mieszkanie położone w samym centrum Gdyni na Skwerze Kościuszki z

• Apartament blisko morza i nie tylko

Gdańsk, Piastowska 96

Wolny termin w lipcu 27-30, PrzyMorze Zapraszamy do apartamentu PrzyMorze lub KAREN zlokalizowanych w nadmorskich dzielnicach Gdańska- Przymorzu i

• CARO 200 M OD MORZA - 200 M DO MORZA

Łeba, Nadmorska 11 a

WOLNY POKÓJ OD 09.07.!! 200 M DO MORZA-BEZPOŚREDNIE WEJŚCIE NA PLAŻE, CISZA SPOKÓJ, MOŻLIWOŚĆ WYKUPIENIA WYŻYWIENIA.ZAPRASZAMY TEL. 508-118-475

• Łeba kwatery Olech

Łeba, Parkowa 12

Oferujemy Państwu ładne i wygodne pokoje 2, 3, 4 -5 osobowe z łazienkami  przy ul.Parkowej 12   oraz - samodzielne mieszkanie /dwupokojowe z łaz

• Jeszcze WOLNE TERMINY na koniec lipca i na sierpień! Zapraszamy na letni wypoczynek do nowego obiektu!

• ANDONIS

Stegna, Gdańska 5b

proponujemy super rabaty!!!

• POKÓJ U IGI

Sopot, ST.OKRZEI

PRZESTRONNY POKÓJ ,/18 M / W CENTRUM DOLNEGO SOPOTU , UL. OKRZEI  DO 500 M OD PLAŻY I DEPTAKA , MOLA. WIELKI BALKON - TARAS. DOSTĘP DO KUCHNI  W ZAKRE

• Apartament Pistacjowy << 4 ROWERY >>

Jastrzębia Góra, Widok

Obiekt Lisi Jar,w któym znajduje się Apartament Pistacjowy, zlokalizowany jest w Jastrzębiej Górze, 6 km od Władysławowa, 37 km od Gdyni i 45 km od So

• U JOLKI-POKÓJ/MIESZKANIE

Sopot, Okrzei 6 m. 2

SOPOT DOLNY-CENTRUM. POKÓJ /21M/ - SAMODZIELNE MIESZKANIE Z OSOBNYM WEJSCIEM ,   Z ZABUDOWANĄ WERANDĄ , PRZYSTOSOWANĄ JAKO ANEKS KUCHENNY , ŁAZIENKA P

• Apartament Skwer Kościuszki, 200 m plaża

Gdynia, Skwer Kościuszki

Gdyńska Kancelaria Nieruchomości AVIS  oferuje do wynajęcia samodzielne, funkcjonalne mieszkanie położone w samym centrum Gdyni na Skwerze Kościu..

• Partner Serwisu

Rezydencja Anna Maria

Sztutowo, Szkolna 1a

Wolne terminy Lipiec Sierpień Wrzesień. Atrakcyjne ceny

• Mieszkanie JOLANDA w centrum Sopotu

Sopot, Armii Krajowej

Zapraszamy do  przyjaźnie zaaranżowanego mieszkania "JOLANDA", zlokalizowanego w Sopocie przy ul. Armii Krajowej 71 ( I piętro). Mieszkanie o po

• Wolne terminy: 18-20.07,   29.07-03.08,   11-13.08,   od 18.08 Zapraszamy do Gdyni do jednego z 2 sąsiadujących ze sobą mieszkań " AnnA" i " AnnA I

• Apartament z ogrodem i tarasem, niedaleko Starego Miasta  z bardzo dobrym dojazdem na plażę. Usytuowany na kameralnym, ogrodzonym i monitorowanym osi.

1 - 20 z 33 noclegów

Oferty specjalne w województwie pomorskim

Ostatnio dodane opinie

• M

Mateusz G.

5.2
    Ocena

Nie polecam rezerwacji w tym miejscu. Zarezerwowałem kwaterę drogą mailową, właściciel podał informację o noclegu, zdziwiło mnie jedno, nie chciał zadatku za rezerwację, co w sezonie jest dziwną sprawą. Okazało się, że był ku temu powód, o godzinie 22, kiedy wszystko już było zaplanowane z przyczyn niezależnych odwołali moją rezerwację. Podali oczywiście powód, który wydawał się co najmniej śmieszny. Wymyślony na szybko, aby ktoś może uwierzył. Nie dowiedziałem się konkretnych powodów, zadając pytania, czemu jest mówione, że kwatera jest wolna i potwierdza się rezerwację. Gwarancją rezerwacji w tym obiekcie jest znikoma, a nawet powiedziałbym, że żadna. Planowanie wypoczynku w tym miejscu jest bez sensu. Powód najważniejsza jest kasa, a nie zadowolenie klienta. Jeszcze się to przeciwko wam obrócić. Życzę "udanego" biznesu!!

Termin pobytu: lipiec 2018
    Lokalizacja: 6/10 Wyposażenie: 6/10 Czystość: 6/10 Obsługa: 2/10 Jakość a cena: 6/10
  • A

Angelika B.

Ocena

Byłam tam z rodzina na wakacjach ale się rozczarowałam.. na początku wszystko wydaje się być fajne lecz w momencie kiedy wróciliśmy z plaży a pod prysznicem znaleźliśmy fekalia przestało być miło.. łazienka jest wspólna oczywiście nie jest to problemem ale w takich sytuacjach daje to jednak dużo do życzenia.. narzeczony to posprzątał ze względu na córkę ponieważ była pora jej kąpieli. Zglosilismy to do właścicielki ona na koncu uznała że to nasza k..a i to nasz problem.. cena niby nie duża ale pokoje w opłakanym stanie.. mogę wysłać zdjęcia jak to wyglądało.. "kuchnia" niechludna straszenie. Pajęczyna na naczyniach dobrze że nie daleko była Biedronka to kupiliśmy sztućce i talerze jednorazowe. Właścielem jest również Pan który sprowadza pod okna pijanych kolegów codziennie pijaństwo oraz awantury i oczywiście usłyszeliśmy że Tylko nam to przeszkadza każdy uważa ,że takie coś jest ok. Pani , która przyjeżdża tam na cały sezon również pije z resztą ferajny.. będąc tam pomagaliśmy w zaniesieniu tej Pani do pokoju mimo iż jej waga nie jest taka łatwa do przeniesienia.. na końcu oczywiście kiedy Pani była trzeźwa usłyszeliśmy masę obelg i oszerstw w naszym kierunku.. nawet wlascielka krzyczała na nas że my na pewno nie zapłacimy i uciekniemy... Ja osobiście każdemu odradzam nocleg w tym miejscu. Sodoma i Gomora..

Termin pobytu: lipiec 2018
    Lokalizacja: 2/10 Wyposażenie: 2/10 Czystość: 2/10 Obsługa: 2/10 Jakość a cena: 2/10
  • B

Bartomiej M.

Wyjątkowy

Polecam, widok niesamowity, obsługa bardzo pomocna, Apartament bardzo fajny!! Blisko centrum i plaża. Na pewno wrócimy!!

Termin pobytu: lipiec 2018
    Lokalizacja: 10/10 Wyposażenie: 10/10 Czystość: 10/10 Obsługa: 10/10 Jakość a cena: 10/10
  • Ostatnio na blogu

Pojezierza w Polsce - raj dla miłośników natury
    Pojezierza Polskie to pas najpiękniejszych i najbardziej malowniczych terenów w Polsce. Występuje tam wiele jezior, pięknych wzgórz i przede wszystkim dużo zieleni. Tereny są bardzo chętnie odwiedzane nie tylko przez Polaków, ale również przez turystów zagranicznych. Specjalnie dla Was sprawdziliśmy, które tereny są najpiękniejsze i które koniecznie trzeba odwiedzić! [..]
    Czytaj dalej
    Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z polityką prywatności Zamknij