Wybrana oferta jest nieaktualna - może te pobliskie noclegi Ci się spodobają?

Ta oferta jest nieaktualna. Sprawdź aktualne oferty w Łebie

Siódemka Camp

Wróblewskiego 1, 84-360 Łeba

O obiekcie

Oferujemy pobyt w Siódemce camp. Dla naszych gości mamy 15 pokoi o różnej wielkości, z łazienkami, dostępem do aneksu kuchennego, TV,Wi-Fi oraz trzy domki angielskie i trzy domki drewniane. Dokładamy wszelkich starań, aby turyści mogli spokojnie wypoczywać w miejscu czystym i wygodnym za niewygórowaną cenę.Na ogrodzonym terenie wokół budynków można posiedzieć przy stoliku w ciepły letni wieczór, pogrilować (gril na miejscu), przy dobiegającej z portu muzyce, podczas gdy dzieci zajmą się zabawą na podwórkowym placyku zabaw. Na zewnątrz urządzona jest letnia kuchenka, w której można smażyć ryby i przygotować posiłek.

Naszym atutem jest znakomita lokalizacja, ze względu na bliskość plaży, portu oraz centrum miasta. Spacerując po porcie można obejrzeć łodzie, kutry rybackie i statki pasażerskie oferujące wycieczki po morzu. Jest tu wiele smażalni, restauracji, pizzerii, sklepików i stoisk z pamiątkami, placy zabaw dla dzieci i mnóstwo innych atrakcji.

Udogodnienia

Gospodarz wkrótce uzupełni listę udogodnień. Nie zwlekaj i wyślij wiadomość.

Opinie gości

• Olek L.
    Pobyt: sierpień 2020
    2.4

Śmierdziało i był syf bardzo mały parking

Dodano: 16.08.2020
  • ND X.
    Pobyt: lipiec 2018

Mieliśmy zrobioną rezerwację ok. 2 miesiące wcześniej. Po dotarciu na miejsce we wskazanym terminie przyjazdu, rozpakowaniu itd., przyszedł czas na dopełnienie formalności. Okazało się, że żadna rezer ... wacja nie czeka na nas - wszystkie pokoje/domki/obiekty w danym dniu były zajęte. Okazaliśmy dowody dokonanej rezerwacji, jednak musieliśmy wynieść się z pokoju, który 10 minut wcześniej dostaliśmy. Gospodarze obiektu zapewniali nas, że załatwią sprawę i dostaniemy inny pokój w danym dniu tylko kilka godzin później. Około godz. 19 zostaliśmy bez noclegu na dany dzień - byliśmy zmuszeni szukać noclegu w innym obiekcie. Można sobie wyobrazić w jakich nerwach byliśmy przez cały dzień przez zaistniała sytuację. W konsekwencji spędziliśmy w Siódemka Camp 6 nocy zamiast 7 (tylko ze względu braku dostępności noclegu w innych obiektach w danym tygodniu. Gdyby udało nam się znaleźć "z marszu" nocleg w innym obiekcie na cały tydzień zaplanowanych wakacji na pewno zrezygnowalibyśmy z "rezerwacji", która i tak nie była zarejestrowana przez gospodarzy i właścicieli w Siódemka Camp). Mieliśmy okazje zobaczyć dwa pokoje. Pokój dwuosobowy oraz czteroosobowy. Oba pokoje bardzo małe i ciasne, ale czyste - moim zdaniem nienadające się na dłuższy pobyt. Pokój 4-osobowy ciasny nawet dla 2 osób. Pokój na poddaszu kompletnie nie nadaje się dla osób o wzroście powyżej 180 - jest bardzo niski, dodatkowo posiada skośną ścianę po obu stronach - łóżko na czas nocy należy przesunąć na środek. W pokoju brakuje szafy na ubrania, stolika, wieszaków. W łazience wanna + lustro na bardzo niskiej wysokości. Lodówka, czajnik oraz inne akcesoria kuchenne (często brudne w zlewie) znajdują się w przejściu na dolnym piętrze. Parking ciasny, płatny - w innych obiektach to mało spotykane. Jedynym plusem to lokalizacja. Na pewno nie pojawimy się w tym obiekcie nigdy więcej - za tą cenę warto poszukać nocleg w innym obiekcie w podobnej lokalizacji o lepszym standardzie. Pozdrawiam

Dodano: 01.08.2018

Lokalizacja

Wróblewskiego 1, 84-360 Łeba

Pobliskie noclegi, które także mogą Ci się spodobać

Miejsca, które warto zobaczyć w okolicy

Noclegi w podobnych lokalizacjach

Szukaj wygodnie

Stawiamy na proste i wygodne rozwiązania w wyszukiwaniu noclegów. Użyj praktycznych filtrów. Zarezerwuj online lub zadzwoń do gospodarza.

Rezerwuj bezpiecznie

Obsługa instytucji płatniczej, weryfikacja obiektów i ochrona transmisji certyfikatem SSL to gwarancja bezpieczeństwa transakcji.

Oszczędzaj pieniądze

W Noclegowo nie ma opłat za obsługę rezerwacji, a przejrzystość cen to nasz priorytet. Łączymy komfortowy wypoczynek z przystępnymi cenami.